Sky hero anakin

Benieuwd naar de eerste ervaringen. Vooral de prijs is interessant, tenminste..
Ik zie prijzen van 329 euro en 159 euro. De RTF en BNF? Dat is me niet helemaal duidelijk..

Mooi model alleen ik zou als racer geen Naza kiezen... Dat raced niet op full speed denk ik... Maar goed dat is een andere discussie ;)

Dan nog :-) als ik kijk naar het verschil in de 2300kv op 3 cell of de 1960kv op 4 cell dan scheelt dat echt enorm wat power hoor. Zelf met het meest lichte frame heb ik op 3 cell niet zo veel power.

Zoals gewoonlijk van sky hero mooi ontwerp, doch totaal niet geschikt om fpv mee te racen.
1 crash en opvegen dat ding.
Beetje een gemiste kans mijn mening.

Heb de Anakin in handen gehad, en zien crashen. Erg sterk gebouwd, en door het lichte gewicht, goed krasvast (maar alles kan natuurlijk kapot)
Nu eerst mijn little spyder zien te verkopen, en dan een Anakin proberen. maar zonder FPV, gewoon als leuke en snelle acro copter

Eindelijk wat meer informatie bekend van Sky-hero

Anakin 6″ – 260mm FPV racer Bind Ready kit

inbegrepen:

Sky Hero Anakin Frame, voorgemonteerd,

1 x Frame
4 x Sky hero Motors 2204-2300kv (voor 4S accu’s)
4 x Sky hero ESC 20A Active braking
1 x CC3D vlucht controller in aluminium behuizing, vanaf de fabriek voor geprogrammeerd
4 x Props 6×4,5 Gemfans
1 x Power distribution board
1 x Camera CCD 800 TVL
1 x Ontvanger AT9 Radiolnk ( U kunt ook u eigen ontvanger monteren )

Benodigd :

Kan het beste gevlogen worden op 3S 1300 / 1800 mAh, of de 4S de 1300 / 1500 mAh.

– TX video
– RX Video

Zelf de Sky Hero Anakin al zien vliegen erg mooi product en erg stevig frame wat een goede crash overleeft.

Ik had hem gekocht en met een mooie setup opgebouwd.
Twee dagen later verkocht ...

Is een kutframe, staat krom van bij aanvang en dan wil ik het niet hebben over wat er mee gebeurd als je het crashed.
Er zitten twee houten latjes bij om hem uit te lijnen, succes ermee ....

Neen sorry, buiten het feit dat het een geweldig mooi frame is, is het bucht.
Gemiste kans van sky hero ...

Kan het zelf niet vergelijken met een vortex, is echt een fragile ding. De boutjes die erbij zitten draai je over als je er nog maar naar kijkt.

Geen aanrader of je moet er 5 tegelijk kopen en een mekanieker meenemen naar je vliegveldje.

Zooooooooo............
Dat klinkt niet fraai zeg.
En dat klinkt al helemaal niet als een product van Sky Hero.
Ik geloof je verhaal 100% hoor, maar vind het dan wel erg jammer dat ze met die Anakin de plank mis hebben geslagen.
Mijn Sky Hero Little Spyder vliegt nog als een tierelier en is 1 van mijn fijnste Quadcopters.
Niet dat ik de Little Spyder wil vergelijken met de Anakin, maar het komt toch wel van hetzelfde merk: Sky Hero.
Ik had de machine alszijnde FPV uitgerust, maar vlieg sinds kort gewoon weer los met haar.
Vind het toch fijner zo en hou de TBS Quad en Mini 250 size voor FPV.
Het enige manko van de Little Spyder wat ik kan noemen na maanden vliegen ermee is dat de spare parts schuw en schreeuwend duur zijn.
Zwaar over de top qua prijs en dat is een bummer.
Voor de rest vliegt de machine heerlijk.
Vr Gr E

Ja ik heb ooit ook nog een little spider gehad en was daar razend enthousiast over.

Heb net wat bouwervaring en kan een quadje netjes en duurzaam opbouwen, maar dit was pure ellende.
Heb het zelfs nooit volledig recht gekregen bij het opbouwen ...
De carbon armen zitten maar een kleine centimeter vast in het 'hart' van het frame, dus gaan geen stress kunnen verdragen.
Soit, enorm mooi quadje ... voor op de kast.

Komt wss zeer negatief over maar kan er niks positief over zeggen buiten dat hij er goed uitziet.
Vond het zelf ook zonde want keek echt uit naar dat frame ...

Back