Productaankondiging Sky Hero LittleSix

Hallo Multicopter piloten.
Ik heb navraag gedaan en het schijnt dat er medio april een Sky Hero LittleSix op de markt komt.
Dit gaat een 550 size Hexacopter worden van het merk Sky Hero.
Ook weet ik dat het een 6S Lipo toestel gaat worden.
Mijn vraag aan de kenners is deze:

Kan iemand mij vertellen welke Brushless motoren ik het beste erop kan zetten die volstaan met vliegen op 6S Lipo pack???
De doorgaans meeste motoren zijn 3S en 4S maximaal.
Maar ik zou er graag motoren op willen zetten die 6S aankunnen en dan op 9 inch props draaien.
Hoor graag de ideeen en suggesties.
Vr Gr Erwin

Hoi Erwin,

Ik heb gezocht maar motoren die 6s aan kunnen in combinatie met 9 inch props zie ik niet....(miss heb ik niet goed genoeg gezocht :-( )
Wat ik wel weet is dat er ook een Spy 600 versie is die op 6s vliegt!...Dat ding is echt een raket!! Hier een linkje en als je naar onderaan de pag. scrolt zie je ook een filmpje vh beesie...denk dat je zoiets zoekt? :D
Sky-Hero Spy 600mm Mutirotor Y6 Frame kit - RCMarket B.V.B.A

Hoi kerel.
Ik heb Menno ook al een mailtje gestuurd, en wacht nog op antwoord.
Ik wens me straks toch echt motoren die op 6S kunnen draaien maar dan wel met 9 inch props.
Sky Hero heeft ook motoren die op 6S kunnen draaien maar dan kom je al gauw uit op 470KV en met grote props.
Heb die op mijn Sky Hero 700 zitten en dan met 6S 5000Mah Lipo.
Maar met de komende LittleSix 550 size wil ik toch echt op 9inch props vliegen.
Ik hoop dat Menno het verlossende antwoord heeft straks.
Anders moet ik afwachten hoe ze bij Sky Hero de LittleSix gaan uitrusten als combo.
Ik hoorde namelijk dat het wel een 6S machine gaat worden.
4S zou ook kunnen met hogere KV motoren, maar ik wil haar vliegen op 6S voor maximaal power.
Vr Gr Erwin

Hallo mede Multicopter piloten.
Zijn er toevallig meer lieden net als ik die oren en zin hebben in de komende Sky Hero LittleSix??
April komt al vervaarlijk dichterbij.
En daarmee ook de new release van deze machtig mooie Hexacopter.
Vr gr E

Emil............
Met de Spy 6 bedoel jij vast die Tricopter met 6 motoren toch?
Die vind ik persoonlijk zoooo lelijk.
Neen, ik wacht echt op die LittleSix 550 size Hexa.
Vr Gr E

Heb Sky Hero een mailtje gestuurd met de vraag waar die komende LittleSix nou op gaat vliegen.
Een 4S set up of een 6S set up.
Best wel belangrijk omdat veel motoren NIET tegen een 6S Lipo kunnen.
Vaak stokt dat bij 3S of 4S Lipo.
Ik laat het horen zodra ik antwoord heb.
Zit zelf met de keuzevraag: vliegen op 4S of op 6S Lipo met de LittleSix straks en pas daar dan mijn set up op aan.
Denk dat het op 6S een schuwlijk monster zal zijn.
Mijn Sky Hero 700 vlieg ik ook op 6S Lipo en die is al monsterlijk bruut qua vermogen.
Zitten 470KV motoren op met 13x6.5 Carbon props.
Nou..........dan weet je het wel.
Godsveel vermogen en brute kracht.
Vr Gr E

Je kunt de six nu pre-orderen...frame alleen kost 299 en artf met naza V2 kost die 899 ;-)
Verwachtte levering half juni....

Back