Sky-Hero Spyder 6 component keuze

Goedemiddag :)

Ondertussen vlieg ik al 2 jaar met een drone en besef dat ik nu wat geavanceerders dan een GoPro de lucht in wil sturen.

Met groot geduld heb ik een aantal leuke componenten voor een goede prijs kunnen kopen. Mijn oog viel eerst op de KDEDirect motors, maar aangezien iemand plettenberg orbit 15-28 motoren verkocht voor een zeer interessante prijs heb ik deze overgenomen.

Op dit moment heb ik naar mijn idee al een mooie setup samengesteld maar zit toch erg te twijfelen over de ECS. Het liefst zou ik MGM ESC kiezen (45A 32bit). Echter de prijzen zijn niet erg vriendelijk.

Mijn tweede keuze viel op de Maytech ESC Simonk flashed.

Echter ben ik benieuwd of jullie nog aanvullingen hebben en wat jullie de betere ESC vinden gezien van een prijstechnisch perspectief.

Als dank voor jullie hulp maak ik een buildlog aan en post ik een paar leuke video's :)

SETUP:
Spyder 6
6x Plettenberg orbit 15-28
Graupner Props - 15 of 16 inch
Gryphon Power board octo
ESC - Nog geen keuzen kunnen maken
InfinityM-P3 Brushless Gimbal (v3 version) met 32-bit Brushless controller
ImmersionRC EzUHF
Futaba zender

FPV:
1.3 set van RMRC

Camera:
Waarschijnlijk GH3 of misschien een GH4

Mooi spul man!...de y6 is ook nog een wens voor mij 8) ...laatst stond er 1 hier te koop,bod gedaan maar kreeg geen respons 8( #hebjijhemvoormijnneusweggekaapt?# hahaha!
De maytechs passen precies in de buizen...op advies heb ik de 60a genomen,die worden minder warm opgesloten in de armen en tot nog toe ben ik zeer tevreden met de prestaties.
Ben benieuwd naar je verslag,zal het zeker gaan volgen :-)

Grtz Goser.

Mooi spul man!...de y6 is ook nog een wens voor mij 8) ...laatst stond er 1 hier te koop,bod gedaan maar kreeg geen respons 8( #hebjijhemvoormijnneusweggekaapt?# hahaha!
De maytechs passen precies in de buizen...op advies heb ik de 60a genomen,die worden minder warm opgesloten in de armen en tot nog toe ben ik zeer tevreden met de prestaties.
Ben benieuwd naar je verslag,zal het zeker gaan volgen :-)

Grtz Goser.

Zou heel goed kunnen haha. 60a ga ik onthouden. Bedankt Goser!! :)

Ach..miss beter dat jij hem hebt gekregen,die hero's kosten knaken :-) en ik heb er al 1!
Ze vliegt heerlijk maar is nog niet af dus nog ff wachten met een Y6...welke maat frame heb je eigenlijk?

Back