sky king xxl hcw8501

• Topicstarter Topicstarter Oost
  • Startdatum Startdatum
O

Oost

Guest
Hallo,heb een sky king xxl gekregen een tweede hands en nu heeft hij het volgende probleem,toen ik er mee vloog en iets toeren terug deed stopte hij er mee en viel dus naar beneden heb hem weer gerepareerd en doet het weer maar hij reageert niet zo fijn op mijn bediening.
Ik heb de accu vol en de batterijen van de handzender zijn nieuw.
Kan iemand mij tips geven wat ik nu moet doen?:confused::confused::confused:
Ik ben een beginner dus.
Heb deze gekregen om te oefenen,heb zelf een blade sr 120 rtf gekocht maar daar wacht ik nog eventjes mee om te vliegen eerst deze leren te vliegen.
Wie o wie helpt me?:confused::confused::confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry om het zo grof te zeggen maar de skyking zuigt echt. zo'n grote 3 kanaals coaxen dienen echt voor niets, te groot voor binnen en te weinig authoriteit voor buiten. mijn nicht heeft ook een skyking gehad, die is 1x 1meter van de grond gegaan en daarna nooit meer, zonder crash. echt deze heli's zijn de rotte appels in deze hobby...

aan de andere kant is je 120sr echt een pareltje!! een van de beste FP heli's die er zijn, en ook geschikt voor beginners.

mijn advies: gooi je skyking in de prullenbak of gebruik hem als papiergewicht. en neem je 120sr, zet er een trainingskruis onder en leer jezelf heel kalm beginnen, eerst door de heli 'licht' te maken, dus zorgen dat de heli NET NIET opstijgt, hem juist trimmen en dan een beetje rondschuiven om je heli aan te voelen, zeker 10 batterij ladingen (dat is gemiddeld ong 1u en half) VOOR je opstijgt. hier zijn een paar websites die je kunnen helpen met leren vliegen.

RADD'S SCHOOL OF ROTARY FLIGHT?

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,dank je wel voor je reactie en ik weet nu wat ik moet doen en ik zal de filmpjes ook eens eventjes goed bekijken. bedankt.

Back