heren,
Even een rare vraag ik. ik vlieg (eigelijk vloog sinds zaterdag ) al een jaartje met een ryan EP greatplanes. Eerst met een 19T 540 op 6subc-3300 cellen. +- 7min
dat ging goed om rondjes te vliegen. Later met een speed600 op 1:3 verhouding. ook goed iets krachtiger. Nu wordt ik gedwongen over te stappen naar een nieuwe. Een skycat zou ik wel willen alleen is die een kleine 200gr zwaarder dan mijn Ryan
Heeft er iemand dit ooit geprobeerd. ik win wel 140gr door met 6 cellen te vliegen ipv 8.
Heeft er iemand ooit een gelijke opstelling gezien ? OF kan er iemand zijn skycat eens wegen.
A) volledig leeg
b) vliegklaar zonder batt
mvg
TM
dank voor degene die aandachtig lezen, nog meer voor zijn die wegen & posten.
ps Het was full contackt met een delta achtige op 10m hoogte.
schade aan de delta weggetaped grrrr
Even een rare vraag ik. ik vlieg (eigelijk vloog sinds zaterdag ) al een jaartje met een ryan EP greatplanes. Eerst met een 19T 540 op 6subc-3300 cellen. +- 7min
dat ging goed om rondjes te vliegen. Later met een speed600 op 1:3 verhouding. ook goed iets krachtiger. Nu wordt ik gedwongen over te stappen naar een nieuwe. Een skycat zou ik wel willen alleen is die een kleine 200gr zwaarder dan mijn Ryan
Heeft er iemand dit ooit geprobeerd. ik win wel 140gr door met 6 cellen te vliegen ipv 8.
Heeft er iemand ooit een gelijke opstelling gezien ? OF kan er iemand zijn skycat eens wegen.
A) volledig leeg
b) vliegklaar zonder batt
mvg
TM
dank voor degene die aandachtig lezen, nog meer voor zijn die wegen & posten.
ps Het was full contackt met een delta achtige op 10m hoogte.
schade aan de delta weggetaped grrrr