Skyking komt niet van de grond

Hallo ik heb al een tijd een skyking op de kast staan want ik vlieg al een tijdje met een syma s032g en heb deze vrij goed onder controle. Nu wou ik laatst de skyking weer proberen maar de onderste rotor draait niet goed mee de beide tandwielen draaien wel dus de moter is niet stuk. Ik vermoed dat de HCW8501-16 Inner shelf B stuk is, mijn vraag is kent iemand dit probleem of kan het iets anders zijn. :confused::confused::confused::confused:

Voel eens of de ene rotor niet duidelijk zwaarder loopt dan het andere paar. Er kan bijvoorbeeld een haar om een asje zijn gedraaid, en dan draait een rotor vaak nog wel, maar komt niet echt op toeren om te kunnen vliegen.

Hallo ik heb al een tijd een skyking op de kast staan want ik vlieg al een tijdje met een syma s032g en heb deze vrij goed onder controle. Nu wou ik laatst de skyking weer proberen maar de onderste rotor draait niet goed mee de beide tandwielen draaien wel dus de moter is niet stuk. Ik vermoed dat de HCW8501-16 Inner shelf B stuk is, mijn vraag is kent iemand dit probleem of kan het iets anders zijn. :confused::confused::confused::confused:

De onderste rotor zit aan de buitenas. Kijk even of de onderste rotor niet slipt op de buitenas. Vaak zit de onderste rotor met schroefjes in de buitenas geschroefd. Als de schroefjes niet in de buitenas zitten maar er op, dan slipt de rotor.

skyking

Ik heb even gekeken volgens mij zijn de schroefjes van de inner shelf afgesleten zodat ze niet meer in de buitenas zitten. Dus een nieuwe inner of twee nieuwe schroefjes kopen.Bedankt voor de reactie

Back