skyline suggesties

• Topicstarter Topicstarter -Johie-
  • Startdatum Startdatum
J

-Johie-

Guest
header_1.jpg
hebben jullie nog leuke ideeen met die skyline body? ik wil hem niet laten paintbrushen want dat vind ik iets te druk maar hij moet er echt vet uit komen te zien! mij lijkt iets met blauw wel wat. de vraag is alleen of ik dan wel wat met die xanavi nismo stickers kan! iemand suggesties?

Waarom vind je airbrushen eigenlijk druk ?...
De kap in de originele kleuren zoals op de foto is zeker druk !.

een paar (mooie en speciale) kleuren met strakke lijnen is volgens mij helemaal niet druk.

Ik gebruik altijd maar een paar stickers van het velletje, liefst zo min mogelijk. andere vinden het blijkbaar mooi om een auto helemaal vol te plakken. kwestie van smaak.

dus de vraag is eerder wat wil je en vind je mooi ??

je geeft aan donkerblauw

dat kan, maar dan wel het deel wat hier rood is blauw... want de blauwe Xanavi stickers zijn dan useless geworden....

Wat kan er bij blauw? Fel Oranje, fel geel, zilver, goudkleurig?

Ga eens in Photoshop wat kleuren naast elkaar leggen ;)

oke dat is wel lachen om te doen. maar waar haal je die stickers dan.
ik vind airbrush niet mooi omdat het onnatuurlijk staat. dat zie je in het echt ook niet. die stickers vind ik wle mooi omdat dat uit de racerij komt.

ik ben ook bezig met een skyline kap het resultaat post ik wel is een keertje. maar ik maak gewoon met tamiya afplaktape een paar mooie strepen erop

Nou voorruit dan :) Even showen dan maar :)

De Skyline van mijn maatje hebben we zo gespoten.

hpi_skyline_ov.JPG

hpi_skyline_la.JPG

hpi_skyline_rv.JPG

Marco.

Mooi gespoten!
Welk blauw is dat, ben beetje benieuwd.
Voor de rest, mooi skyline.

Gemballa zei:
Mooi gespoten!
Welk blauw is dat, ben beetje benieuwd.
Voor de rest, mooi skyline.

Zal eens kijken of de spuitbusjes nog leven. Het waren in ieder geval standaard kleuren van Tamiya.

Bji een beetje modelbouw winkel staat een heel assortiment met kleuren speciaal in busjes voor body's e.d.

Marco.

deze foto is van een vriend van mij ook lid (425cc) maar zijn pc is momenteel buiten werking ik vind hem zo wel netjes gespoten
hpim27801.jpg

hpim34141.jpg

Dat je m lelijk vindt, vind ik verder niet zo erg. Maar dat je allerlei oude topics omhoog schopt zonder een inhoudelijke bijdrage tegeven, dat is niet zo nodig....

ja maar het is nogal vervuiling als alle oude topics weer opgepakt worden waar al ruim een half jaar niets meer gebeurt en die jongen zal zijn skylinetje al lang gespoten hebben, en dat jij hem lelijk vind voegt inderdaad niets toe aan dit topic wat nut heeft... uiteindelijk gaat hij dalijk weer op slot ofzo, ik bedoel, je zegt forum is forum, maar er zijn wel regels op een forum, en het is sowiso logisch dat je niet onnodige dingen gaat zitten posten, mss doe je het wel om je berichtennummertje omhoog te krikken, die tijd heb ik ook gehad een paar jaar terug op een oud forum, is alleen zeer irri

Back