skyport

• Topicstarter Topicstarter Frans
  • Startdatum Startdatum
F

Frans

Guest
Hallo,

Wat vinden jullie van deze zender voor een beginnende elektro piloot "elektro zweef"??
De meningen van mijn vlieg vriendjes zijn nogal verdeelt,..

Of welke goedkoope zender zou je dan aanbevelen??

Alvast bedankt

Skyport <> Skysport

Bedoel je de SkySport 4 van Futaba?

skysport.jpg

Ik ben ermee begonnen en vond (vind) het een heerlijke beginner radio. Makkelijke instellingen, goede maten om lekker vanuit de hand te vliegen, geen dun fragiel bakje, handig handvat. Gewoon een lekker ding.

Hoi,
Vorige week toevallig aangeschaft om te gebruiken met een simulator.
Volgend jaar ga ik na mijn avondstudie beginnen met vliegen en dan ga ik deze zender gewoon gebruiken.
Ik heb hem bij Shamrock in maastricht besteld voor 29,95. Voor 5 euro extra hebben ze hem opgestuurd.
Deze zender ligt inderdaad lekker in de hand.
Niks mis me volgens mij.

Groetjes,
Jaap

Leuk beginnersding. wel even opletten met eventuele tweede en derde kist. geen mixers aanwezig. Differentiering op rolroeren moet dus mechanisch ingesteld worden :lol: . Ook vond ik het een handicap dat er geen twee of meer modelgeheugens op zitten.
Maar voor die prijs mag je dat ook niet verwachten. Dus al met al een leuke beginnerszender voor een zeer aantrekkelijke prijs. :wink:

Ik heb jaren met een Robbe/Futaba Atack-4 (voorloper van de Skysport) gevlogen, maar sinds ik computerzenders gebruik niet meer gebruikt..

Hmmm, was een leuke zender, maar met de introductie van de MC 10 van graupner heb ik er eigenlijk geeneen meer verkocht, daar heb je nl voor 199 euro een computerzender inclusief 1500 Mah zenderaccu voor...
................................Peet.........................8)

Bedankt voor de reacties,,..

HEt is een multiplex picoline geworden

Groetjes Frans

Back