Slash of Rustler ?

Hoi allemaal,

Welke auto kan je nu beter hebben ?

De Traxxas Slash of de Rustler ?

En is de brushless uitvoering echt beter ??
Bij de Rustler zie ik een prijsverschil van 140 euro, is dit hogere prijsverschil het echt waard ?

kijk maar eens in het rustler topic en in het slash topic. er zijn voor deze 2 auto's een eigen topic met allerhande ervaringen en informatie.
genoeg info om je keuze te kunnen maken.

Ook beetje kwestie van smaak maar ik vind de rustler gewoon mooier en ik hou meer van dat soort modellen.
En jah brushless is het geld wat je meer betaald wel waard imo want hij is veel en veel krachtiger en sneller dan de standaard rustler;)

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
citaat: en een brushless na een paar keer rijden minder gaat preseteren en je hem moet afdraaien enzo.

brushless? brushed!

Ik zelf heb voor de rustler over de slash gekozen, eigenlijk om de functionaliteit van de kap. Bij de slash heb je al het zand in je wagen lijkt mij, en de rustler gaat het er omheen! Als ik zie met brushless hoe hoog gras en zand spat ;). Dat was voor mij een van de grote pluspunten, volgens mij zijn ze voor de rest redelijk gelijk.

Bedankt voor de reacties.

Rijden lijkt me erg gaaf, maar ik ben ook wel een knutselaar hoor.

Ik heb een erg groot veld met vnl. gras ( wordt elke week gemaaid ) voor mijn huis.
Maar ook wel andere lokaties gaan we opzoeken.
Samen met mijn zoon willen we allebei een auto kopen.

Ik had de topic gestart, omdat ik niet zeker wist of er een groot verschil zat qua techniek in de twee auto's.
En ja, ze zijn allebei erg tof om te zien !

Jurre, maakt het erg veel uit waar je gaat rijden en met welke auto ?
Het zijn toch allebei offroad's, of zie ik dit verkeerd ? ( Tja, beginner hé ... )

Jurre, maakt het erg veel uit waar je gaat rijden en met welke auto ?
Het zijn toch allebei offroad's, of zie ik dit verkeerd ? ( Tja, beginner hé ... )
nou als je meer onroad gaat rijden (dus scherpe bochten op straat) dondert de slash snel om:p
maar daar wen je wel aan :)
ik vind de slash er mooier uitzien als de rustler want de slash heeft toch iets aparts.
en het duurt wel even voordat je de slash kan krijgen in nl...

Ook beetje kwestie van smaak maar ik vind de rustler gewoon mooier en ik hou meer van dat soort modellen.
En jah brushless is het geld wat je meer betaald wel waard imo want hij is veel en veel krachtiger en sneller dan de standaard rustler;)

Helemaal mee eens!

Eeeuhhh.. ik zie de slash in meerdere winkels gewoon te koop.
Lijkt me toch geen probleem voor levering, toch ?

Zal trouwens niet veel onroad rijden.
Denk wel dat ik in het begin ook offroad snel zal omslaan ...

De twee op foto's eens even naast elkaar gezet.

Eigenlijk is de Slash toch wel mooier !!
Kan hem dus inderdaad brushless maken, dus lijkt me dit toch wel de beste keuze.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
me pa heeft 1 week geleden een rustler gekocht, omdat hem dat beter leek rijden dan de slash.
Nu heeft hij toch maar een slash erbij gepakt omdat hij het een mooie wagen vind met top rij eigenschappen (vergelijkbaar met de 1:1 auto's)

Weet iemand of deze Slash ook als losse auto te koop is ?

Ik heb zelf nog enkele zendersets met ontvangers liggen.
Zou handig zijn als ik die dan gewoon kan gebruiken.

Had ik idd al gezien.
Zal zijn prijs met die upgrades misschien wel waard zijn, maar voor 189 koop ik er ééntje met alles erop en eraan, behalve dan die brushless, maar wel nieuw.

Weet er eigenlijk nog net even te kort van om die 2de hands aanbieding goed in te schatten.

of een nieuwe kopen en wat je niet nodig hebt weer verkopen. En van dat geld + wat bijleggen kun je dan de brushless set kopen.
Zijn altijd wel mensen die een regelaar/motor/zender/ontvanger zoeken.

Back