slash rijd niet soepel weg

ik had een vraag als mijn kleine met zijn slash 4x4 aan het rijden is rijd hij niet soepel weg ,het schokt eerst een beetje en danrijd hij wel voeiend door maakt dan rammelend geluid.wat zou dat kunnen zijn alvast bedankt voor de info

kijk eens of(als die er is) de gas trim goed afgesteld staat. als die een klein beetje naar achteruit staat kan het wel eens schokken als je dan gas geeft, dus iets meer naar vooruit zetten.

kan natuurlijk ook aan iets anders liggen

ik had een vraag als mijn kleine met zijn slash 4x4 aan het rijden is rijd hij niet soepel weg ,het schokt eerst een beetje en danrijd hij wel voeiend door maakt dan rammelend geluid.wat zou dat kunnen zijn alvast bedankt voor de info

ik neem aan dat je met de meegeleverde VXL electronica rijd.

de VXL brushless motor is een sensorloze motor. 1 nadeel van brushless sensorloos is het fenomeen "Cogging"
Als je heel rustig langzaam wel wilt rijden gaat dat gepaart met horten en stoten.

dan hoort er helemaal bij, niks om je zorgen over te maken.

ga maar eens zoeken op google : " sensorloos, brushless, cogging "

Dat ratelen kan overigens zand tussen de tandwielen zijn. Ik zal die maar eens na kijken voor je een gestripte spur hebt.
p.s. 1 klein korreltje zand tussen tandjes kan al een ratelend geluid maken ;)

Heb precies hetzelfde met mijn Slash komt inderdaad door de brushless motor.
En als de accu een beetje leeg is word het alleen maar erger.

Ik maak me er niet druk om, 't is niet anders. Misschien dat ik een keer een sensor motortje probeer.

Als je met sensor gaat rijden moet je wel een regelaar hebben die met sensor kan werken hé.

Back