Slash rijders Helmond ???

Hallo,

Ik ben John, 43 jaar en ben woonachtig in Helmond.

Mijn vraag is:

Zijn er nog meer Traxxas Slash rijders in Helmond ?

Lijkt me leuk om regelmatig eens een keer samen te gaan rijden.

Groet,
John

In helmond is een baan. Mac helmond ofzo heet het. Ik was 1x geweest, het is op kunst gras, helaas niet mijn ding.

Hoi

Ik heb de baan eens gezien, er wordt veel met 1.6 en 1.8 gereden.

Ben eigenlijk op zoek naar Slash rijders uit helmond en omgeving, om samen wat te rijden.

Hoi

Ik heb de baan eens gezien, er wordt veel met 1.6 en 1.8 gereden.

Ben eigenlijk op zoek naar Slash rijders uit helmond en omgeving, om samen wat te rijden.

Ik kom regelmatig in helmond, omdat mijn schoonouders daar wonen. Heb geen slash maar een losi scte.
Kan je wel een keer laten weten als ik er weer ben.

Ik hoop binnenkort ook een SC te rijden, werk in Aarle-Rixtel en woon in st Oedenrode, dus aardig dicht in de buurt.

Misschien binnenkort als ik een sc heb eens afspreken, kan wel alleen s'avonds.

Hoi Erwin,

Kunnen xeker een keer wat afspreken. Ook ik kan alleen s ávonds.

Welke wagen heb je op het oog ?

Groet John

Waarom perse alleen Slash?
Het maakt de groep zo klein terwijl het heel gezellg kan zijn met vele rijders als ook leerzaam met de vele verschillende modellen wat altijd wel leuke gesprekken/discussies geeft.

Hallo Roelof,

Je hebt inderdaad gelijk. Met andere modellen etc etc, heb je meer kans van slagen. Zeker kun je veel van elkaar leren, leuke gesprekken en discussies hebben.

Maar,.. mijn uitgangspunt was, om menseb te zoeken / leren kennen die ook een Slash hebben. Het short course racen vind ik namelijk een mooie wagen.
Nu zijn er ook andere merken met een short course truck, en misschien had ik de
de hoofdtitel moeten maken met "Short Course rijders Helmond ??".

Groet,
John

Hoi Erwin,

Laat maar weten wanneer je een Slash hebt.
Ik heb de Slash 4x4 Ultimate onlangs gekocht.

Groet,
John

Inderdaad, hoe meer mensen, hoe gezelliger.

En Mika, welke Slash heb jij ?

Ik heb zoals hierboven de Slash 4x4 Ultimate, met de kap van Scott Douglass nr 7.

Erwin, welke Slash 4x4 heb jij besteld ?

Nou, de slash is er intussen en is rijd klaar, ff met andere electronica maar dat valt me al niet tegen, dus wanneer kunnen we wat afspreken?

Ik kom uit Eindhoven en heb meerder modellen, waaronder een slash 4x4. Ik rij vaak in het Philips de Jong park samen met iemand anders, die ook een slash en een stampede 4x4 heeft. Ik zou heel graag met meerdere mensen samen rijden, dus laat maar weten of iemand zin heeft om ergens te rijden. Ik wil best richting Helmond komen eventueel.

Back