Slash rijders Helmond ???

Hoi,

Eindhoven is voor mij ook goed te doen, helaas zijn alleen de avonden al zo kort dat er van rijden niet veel meer komt, of het moet er goed verlicht zijn.

Wanneer rij jij daar meestal?

Hoi,

Ja de avonden worden wel erg kort.
Ik rijd vaak in de weekenden en meestal in het Philips de Jong park.
Verder rijden we ook wel eens op asfalt, met wegbanden. Dit doen we bij klimcentrum Monk op strijp-s en een parkeerplaats naast het strijps bultje. Voordeel is dat deze plekken s'avonds verlicht zijn (alhoewel ik dit zeker weet bij Monk).

Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe plekken, dus sta open voor suggesties.

pilips de jong park een leuke plek?
Kom ook uit eindhoven en zoek ook nog geschikte spots om te raggen met mn 4x4 ultimate avec le lipo.
Op de heezerweg is een bmx baantje wat goed breed is en wat praktisch nooit gebruikt word door anderen.
Zal van de week eens checken of het lekker ragt aldaar.

mn msst heeft ook een 4x4slash en die ragt ook graag mee.

Ik heb die BMX-baan ook wel eens gezien, als ik er langs reed. Heb ook al wel eens gedacht daar eens te gaan gassen. Laat maar horen hoe het bevalt, kom ik zeker een keer meerijden. Het philips de jong park is wel leuk, maar heeft geen bulten. Hier zie je een videoetje die gemaakt is van mijn slash in het philips de jong park vanuit een quadcopter(mijn andere hobby).

[media=youtube]J-A7Xh5rObQ[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga vandaag met een Traxxas Stampede rijder rijden in het Philips de Jong park in Eindhoven rond 15:00h. Misschien heeft er iemand zin en tijd. Wij zitten ergens aan het einde van het eerste veld of op het 2e. Wie weet tot ziens.

Back