Slash wiel op Jato voorasje

• Topicstarter Topicstarter Observer
  • Startdatum Startdatum
O

Observer

Guest
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een Slash (SCT) wiel op een Jato?
Het gaat mij alleen om de voorzijde.

Waarom zou je dit doen ? :)

Als je van een slash 4wd bedoelt gaat het niet lukken.
Maar van een 2wd de voorste banden moet wel lukken vermoed ik.

Je hebt toch een slash ?
Als je iemand kent met een Jato probeer het dan gewoon ff ;)

Ik heb een 2wd Slash en de Jato wielen hebben ball bearings in de velg. (titel is een beetje ongelukkig gekozen zie ik nu)

Ik denk aan het plaatsen van de Slash caster blocks in de Jato armen, de rest kan er wel tegen geschroefd worden, dat zijn turnbuckles die "overal" op te monteren zijn.

Alleen is de vraag of dat, e.v.t. met wat vijlwerk, te doen is. Dus hoe goed of slecht passen de caster blocks in de armen.

Met mijn Slashes ga ik niets doen, is voor een nieuw project waarbij ik achter een rear assy van een Slash/Rustler/Stampede/Bandit ga gebruiken en voor een voorzijde van de Jato. Dan is het chassis voor lekker smal zoals bij een echte Trophy truck. Er moeten wel SCT wielen op komen, vandaar de vraag.

RC4WD komt over een week of 3 met een nieuw 2 seater dune buggy chassis en ik ben wat voorbereidend werk aan het doen.

ja volgens mij is er wel een SCT met ballbearing voor wielen maar anders zit je tog echt vast aan was pas en meet werk... dus pak je reserve castor blocks (of schroef ze even los van je slash) en pas het gewoon even...

Heb nog geen projectdelen (dus nog geen Jato armen) maar vrees dat er verder weinig op zit i.d.d.

Zal eens op 4x4 scale forum een vraag zetten.

Bedankt voor de reacties.

Back