Slecht verkrijgbaar 11x4.5 ( normaal en reverse rotting ), wie weet waar ik deze kan kopen?

Ik wil deze motor aanschaffen:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2217 20turn 860kv 22A Outrunner

En daarbij zou een 11x4.5 de beste propellermaat zijn, het probleem is ik heb push en pull propellers nodig ( counter rotating zoals hobbyking dat noemt) HB heeft ze alleen in 9X formaat, en ook out of stock!

Wie kan me hopelijk helpen aan een adresje webshop waar ik deze propellers kan kopen ongeveer 11x4.5 het liefst en anders 10x4.5 liefst in het zwart en in zowel normaal als counter rotating (push en pull configuratie )

Het is voor een multicopter

Zoiets als dit dus,

527.jpg

12 Pairs 10x4.5" EPP1045 Counter Rotating Propellers - EPP Prop - RCTimer Online R/C Hobby Store:

Alleen dan In Nederland bij voorkeur en het liefst ook nog wat goedkoper

lipoly.de haalde ik altijd deze props weg....
edit: 10x4.5 dan wel te verstaan....

Dank je Emil, maar daar staan bijna nergens foto's bij en ik vraag me af of ik dan wel het goede koop ( ben niet zo'n electro vlieger / expert )

Weet iemand nog goede (duitse) webshops met groot assortiment aan rc electronica motors regelaars en props? bedankt!

Dank je Emil, maar daar staan bijna nergens foto's bij en ik vraag me af of ik dan wel het goede koop ( ben niet zo'n electro vlieger / expert )

Weet iemand nog goede (duitse) webshops met groot assortiment aan rc electronica motors regelaars en props? bedankt!
Paste zonder problemen op mijn quad motors..

Back