M
Michael_ehv
Guest
Beste alle,
ik heb onlangs een mini titan e325 gehaald. De grootste fout die ik hierbij heb gemaakt is het te snel aankopen van deze kit. Het is overigens een perfecte heli heb ik wel gelezen & gehoord. Alleen de standaard zender/ontvanger/gyro laten nogal wat te wensen over. Waar ik dus helaas achteraf pas achter kwam. Het is alleen niet anders.
Dit zit er op mijn titan:
Ace RC TRS601DD 2.4G ontvanger
Ace RC TG6100M Gyro
Ace RC BLC-40 ESC
Ace RC TS6 skymaster zender
Bij deze standaard componenten heb ik 0,0 instelbaarheid wat pitch/gas curves betreft.
Nu heb ik een aantal vragen betreft aankoop van nieuwe componenten:
Gr michael
ik heb onlangs een mini titan e325 gehaald. De grootste fout die ik hierbij heb gemaakt is het te snel aankopen van deze kit. Het is overigens een perfecte heli heb ik wel gelezen & gehoord. Alleen de standaard zender/ontvanger/gyro laten nogal wat te wensen over. Waar ik dus helaas achteraf pas achter kwam. Het is alleen niet anders.
Dit zit er op mijn titan:
Ace RC TRS601DD 2.4G ontvanger
Ace RC TG6100M Gyro
Ace RC BLC-40 ESC
Ace RC TS6 skymaster zender
Bij deze standaard componenten heb ik 0,0 instelbaarheid wat pitch/gas curves betreft.
Nu heb ik een aantal vragen betreft aankoop van nieuwe componenten:
- Welke zender is er aan te raden (max €200, min 6ch)? (zat te denken aan een Futuba T6J-R2006GS of Spektrum DX6I)
- Welke gyro past hier dan het beste bij, of is de huidige goed genoeg en toepasbaar op gekozen zender?
- Of heb ik alleen aan een zender+ontvanger genoeg?
Gr michael