slechte ervaring XXshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen ik heb slechte ervaring met deze winkel ik heb een vorig jaar een bestelling geplaatstwaarvan ik een gedeelte heb ontvangen de ander gedeelte moet nog besteld worden zou ik later ontvangen echter heb ik die nooit gekregen ik heb denk ik wel 11 keer contact opgenomen met de verkoper alleen nooit een reactie terug krijg ik ben nu geld kwijt en geen artikel ontvangen hebben er meer mensen slecht ervaring met deze webwinkel? P.s. heb dit via de telefoon ingepsproken vandaar geen punten en commas!

Mvg Johnny

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijkt me niet de bedoeling.

8. Geen winkelbesprekingen op het forum

Winkelbesprekingen op het forum zijn niet toegestaan. Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.
Ook bedrijven die sponsoren zijn van dit forum mogen niet worden besproken, ook hier dient u geschillen rechtstreeks met hen op te lossen, zonder tussenkomst van dit forum.
Het zal wellicht ten overvloede zijn, maar ook hier mogen moderators topics sluiten of verwijderen die voldoen aan de kwalificatie winkelbespreking.

[mod]Winkelbespreking niet toegestaan. Beklag graag bij de winkel zelf doen.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back