Sleepkist

Hi

Ik ben op zoek naar een tekening van een SIMPELE sleepkist.
Rond de twee meter voor een 35cc benzine motor.
Aileron en flaps.

De Big Jim, Pegasus, Snoopy 1/2 , Telemaster Biglift is allemaal te Luxe.

Gewoon romp met vleugel.

Heb je wat, hoor ik het van je

Groetjes Fred

Als je simpel wilt, kijk je even naar de foto van een paf trainer, snijdt jezelf een NACA 0015 en plakt er een doosrompje onder.

Groeten,
Gerben

Simendewulf
De sleepy ken ik niet. weet je niet ergens een afbeelding, wel intresse in de tek.

Gerben.
de paff trainer is erg duur in aanschaf en groot. maar een tekening is altijd welkom!! kan ik verkleinen!

Bertus,
tja het geluid is altijd een probleem, (Oss) had ik ook al overnagedacht en met een krumscheid 3 kamer demper, en de motor op rubber moet het toch lukken

misschien ga ik de BIG Jim aanpassen, dikkere romp, zodat de motor er in kan ipv een emmer erover.

thanks voor reactie

Hi

Bedankt Hans Meij voor de linkjes, geeft weer stof tot nadenken die Daisy

Bertus, Tja dat is een hele mooie ( die zou ik wel willen ) maar daar zit dan ook een mooi prijs kaartje aan.

Thanks 4 reply

Hi,.

Het zou pas echt mooi zijn als we zelf een perfect "simpel" sleepertje ontwikkelde van z'n 2 meter.

kan toch niet moelijk zijn, ben al vastbegonnen

alles op 0° met een NACA 0015 profiel

215 cm span en 170 lengte.

Moet kunnen

Fr@

ik heb nog een oude big-lift romp liggen die je voor 10 euro mag komen ophalen. stuur me even een pb'tje of iets dergelijks. oorspronkelijk een vleugel van 2m erop, maar die is nu te vinden bij mijn ov-10 bronco klik hier vleugel profiel kan ik je wel geven (overtrekken en als jezelf schuim meeneemt, kunnen op afspraak ook nog wel een vleugel snijden)

Tekeningen van mijn Snoopy II TW kan ik wel voor je regelen:
Snoopy%20II%2046.jpg

Snoopy%20II%2042.jpg

Zie voor foto`s en film onze website: BosModelAir

Onno heeft nog een half afgebouwde Big Lift op z`n klamer staan:
Big%20Lift%201.jpg

Hij wil hem waarschijnlijk wel verkopen heeft ie me laatst in vertrouwen gemeld.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

Succes met het zoeken.

Mhhh, Lees net dat je o.a. de Snoopy II Tw en Big Lift te luxe vindt :(

Iets te snel gereageerd dus :oops:

Maar de Big Lift van Onno is al een eind heen, dus niet zo heel veel werk meer dan een simpele kist in elkaar bouwen.

Dus misschien toch een optie.

Back