Sleeptreffen 2008

De Pampa Model Fighters club uit Helchteren (België), organiseert op 6 en 7 september een treffen voor getrokken modelzweefvliegtuigen (=sleeptreffen).

Ondanks het feit dat deze aankondiging vrij laat komt (de beslissing is pas recent genomen), wil ik toch iedereen de gelegenheid bieden om op een werkelijk uniek en zéér mooi terrein te komen zweven (of slepen). Meer informatie over het terrein op www.pmf.be.

Aanvang: 10.00 AM

Voor versnaperingen wordt gezorgd!

Info op: http://www.sidewind.be/images/PMF_Sleeptreffen_2008.jpg

Met sportieve zweefgroeten,

Michael

ik was er op Zondag, slecht weer, wind en regen kon ons toch niet weerhouden om een vlucht of vijf te doen , wel niet met supertijden.
ik moet de sleeppiloten HANS, en MARCEL bedanken voor het slepen in die moeilijke omstandigheden.
Spijtig is er op Zaterdag een WILGA gesneuveld.
hopelijk tot volgend jaar , en beter weer .
een opmerking op Zondag heb ik niets gemerkt van die broodjes ?????.

VOORSTEL, hou de meeting op Maandag, altijd goed weer , zoals vandaag 8 Sept 08.
en van die broodjes lig ik niet wakker hoor

Dan moeten de meeste wel werken :(
En er is vandaag weer flink geschoten op de PMF dan wil je daar echt niet staan met je caravan :tank:;)

en ondanks die zeer stevig wind niemand buiten geland (Zondag ten minste niet)

ik was er op Zondag, slecht weer, wind en regen kon ons toch niet weerhouden om een vlucht of vijf te doen , wel niet met supertijden.
ik moet de sleeppiloten HANS, en MARCEL bedanken voor het slepen in die moeilijke omstandigheden.
Spijtig is er op Zaterdag een WILGA gesneuveld.
hopelijk tot volgend jaar , en beter weer .
een opmerking op Zondag heb ik niets gemerkt van die broodjes ?????.

Spijtig dat ik niet geweten heb dat jij er ook was...

Had toch eens met je willen kennismaken , ik heb er met de Zagi gevlogen op zondag

Mvg

Dirk

Back