SLEPEN@VUGHT (Zondag 1 Sept.)

Na een mooie 1e helft van dit seizoen waarin we te gast waren op de velden van Rucphen, Lommel, Horst, Katwoude, Wurselen en Emmeloord.
Gaan we na de vakantieperiode weer starten en ons opmaken voor een geweldige september maand met een drietal treffens.

Op zondag 1 september is om 10:30 de briefing bij The Hawks, voor het derde jaar op rij gaan we er in Vught weer een vliegfeest van maken.

Inschrijven kan voor iedereen (gratis) via http://igg-nederland.nl/Agenda/

Ok bedankt. Ik had te snel gelezen, omdat in mijn hoofd "interessegroep" een enkel woord is en had dus een G teveel.

• Like
Reactions: jve
Wat voor een gewas staat er nu? Laatste keer was het Mais. Wil wel komen incluis kitfox. Maar als er 2 meter mais rondom staat bedank ik vriendelijk. Ken het toestel nog niet dermate dat ik hem op elke postzegel neer zet met mijn ogen dicht.

Ik moet 1 september werken, maar heb vrij gevraagd. Ik hoor echter mogelijk pas een dag van tevoren of ik daadwerkelijk vrij krijg.
Liever wel aanmelden (met het risico dat op mijn sleper gerekend wordt en deze er niet is) of niet aanmelden (en toch komen als ik vrij krijg)?

Ik denk gewoon aanmelden onder voorbehoud. En dan maar hopen dat je vrij krijgt [emoji106].
Wellicht dat Herbert n lijstje kan posten met aantal deelnemers (slepers vs zwevers)?

Ik heb me voorgenomen om niet meer op gesloten inschrijflijst te noteren. Aangezien niemand dus weet wie of wat komt en dus alles zeer onduidelijk is.

Dus hier bij deze

1). Serge Pot. Kitfox 320 cm span 90 cc sleep. 2,4 GHz.

Is voor de organisatie Serge, zij kopen waarschijnlijk eea in.
Dan is het wel fijn om n indicatie te hebben wie er komt.

Tsja ik herinner me een treffen of twee met gebrek aan slepers. Met een open lijst kunnen mensen er zelf ook op in springen als er maar twee slepers zijn aangemeld en deze mensen melden zich af.

Back