Sleper in film

Hallo allemaal,

Gisteren was ik "Master and Commander" aan het kijken. Voor de hoofdfilm zatten een aantal trailers van nog uit te komen films. Bij één van die trailers viel me iets op.

Het gaat hier om de trailer van "The day after tomorrow". Zie ik ineens een bekende zeesleper op de kust van Manhattan liggen;

afb3803.jpg

Ik denk dat ik wel weet welke zeesleper het is :D , jullie ook?!

Groetjes Danny.

Deze morgen stond hier nog een foto met daarop volgens mij de Smitwijs Rotterdam (...denk ik toch... :? )

Droopy

ehm, kan je hem weer proberen te uploaden??? volgens mij ken ik nog geen foto van de rotterdam in new york. En uiteraard moet ik die dan toch hebben :D

Hoi allemaal,

Ik kan de foto wel gewoon zien, dus ik weet niet wat er mis is. Toen ik een screendump wilde maken ging het al lastig, dus misschien dat het daar aan ligt.

Ik denk dat het de Smit(wijs) London/Rotterdan of Signapore voor moet stellen, als je naar de vorm kijkt.

En Kor, het komt uit een film dus zal het wel een animatie zijn (als het geen animatie is moet het wel de Smit Hunter zijn :wink: ).

Als jullie de foto nog steeds niet kunnen zien zal ik hem wel opnieuw uploaden.

Groetjes Danny.

ik kan hem nog steeds niet zien, maar heb nu wel het filmpje gezien. de singapore valt wat mij betreft af, de hua an ook, houden over de london en rotterdam. Als de film uit is moet iemand maar even inzoomen op de dvd :D . Ik moet wel zeggen dat ik dit heel leuk gevonden vind!!!

Hoi Kor,

Ik krijg nu inderdaad ook zo'n wit vlak met een rood kruisje, dus heb ik de screenshot opnieuw geupload;

afb3919.jpg

Ik hoop dat iedereen het plaatje nu wel kan zien.

Maar Kor, hoezo valt de Smit(wijs) Singapore af, zoveel verschil zit er niet tussen de Singapore, London en Rotterdam. De Smit Hunter en Hua an (Smit New York) vallen af omdat ze een stuk kleiner zijn, en aangezien er geen helikopterdek te zien is kan het ook de Waker (Smit Houston) niet zijn.

Groetjes Danny.

De singapore valt af omdat voor zover ik kan zien er geen extra raam naast de stuurhut zit. wat ik bedoel is wat je hieronder kan zien.
Bezoek%20Smitwijs%20Singapore%2028-2-2004%2033.JPG

De hunter is een heel ander soort schip, die is het zeker niet. De hua an is inderdaad een stuk kleiner, maar dat kan je in het filmpje alleen maar aan de brug zien, niet aan het achterdek waarin het het best te zien is. en ook de houston/solo/waker hebben die kortere brug. Dus houden over: rotterdam en london.

sjongejonge....wat een onzinnige dingen kom je toch te weten door modelbouwen :D

Danny Bimmel zei:
Hoi allemaal,

En Kor, het komt uit een film dus zal het wel een animatie zijn (als het geen animatie is moet het wel de Smit Hunter zijn :wink: ).

Als jullie de foto nog steeds niet kunnen zien zal ik hem wel opnieuw uploaden.

Groetjes Danny.

Yo Danny,

Eeeehhh de Smit Hunter wordt ook lastig aangezien zij in oktober vorig jaar gesloopt is. Helaas

Greetings,
Luit

Danny Bimmel zei:
Hoi Luit,

Daarom juist, ik zie een sleper er namelijk liever niet zo bijliggen :wink: .

Groetjes Danny.

Hallo Danny,

Je hebt helemaal gelijk, maar eerlijk gezegd zie ik haar nog liever zo liggen dan het lot wat ze nu ondergaan heeft :wink:
Heb zo langzamerhand al wat foto's verzameld van haar laatste rustplaats, en daar wordt je echt niet vrolijk van (moet nu eerst een Heineken want ik wordt alweer emotioneel :cry: :cry: :cry: )

Greetings,
Luit

Back