Hoi Bob,
Ik ben deze zomer zeker van plan om terug richting de Vogezen te gaan, de spots hebben mijn Hart gestolen. Als je onder week gaat is er nauwelijks volk. En puur natuur waar je staat te vliegen. Zalig.
Er is een verlengd weekend ergens in Mei dan ben ik waarschijnlijk ook 4 dagen in de Vogezen te vinden.(Moet de datum eens opzoeken en dan laat ik het weten) Als er nog meer mensen zin hebben er is daar slaapmogelijkheid te over als het geen winter is vallen de prijzen in de streek echt reuze goed mee. Dus wie zin heeft kan mee op de kar springen.
Over het door komen naar Duitsland --> Een daguitstap is geen probleem, ik doe wel eens meer kilometers op een dag. We zien wel tegen de zomer.Of als er een leuke camping in de buurt is(we gaan met de hond-->camping is dus het meest praktisch) en het blijft goed weer dan kom ik graag verder naar Duitsland ... zag op jullie site ook een helling in de buurt of ben ik mis ?
Ik heb wel wat in de hangaar om te slepen of te lieren de Xantipa (lier) en Fox (sleep) vliegend, en nog een hotliner of mag er niet met elektro gevlogen worden. En hopelijk tegen de zomer nog een F3J erbij. We zien wel.
Goed weer dat is het belangrijkste. Dan wil ik overal blijven, waar ik kan vliegen en dan is het "toekomstig"vrouwtje ook gauw tevreden, zonnetje, boekje, ligzeteltje en iedereen tevree.
Beste wensen aan iedereen, prettige Feestdagen en "Het beste aan jullie en je familie, en dat er ons nog veel mooie vliegdagen te wachten staan in 2008." :xmas:
Greetz
Tim