Slope Fun - Vogezen

@2fast4u

hoe was t in de vogezen, want kheb u nietmeer gezien, t zal eerder voor op de vergadering zijn denk ik.

kzen nog in beringen gaan vliegen, en voor 2meter zweverkes ist daar redelijk te doen, alleen is de helling een pak minder leuk als in zolder. dus ik denk dak volgende keer ineens trug naar zolder rijd...

heb men 2,4zender ook eindelijk, alleen nog nie kunne uittesten ;)

maar da komt nog wel :p

Bangelijk gehad in de Vogezen ... 2 dagen schitterend weer en wind. Een dag lichte storm maar wel nog redelijk zonnige momenten door de wolken.
Een dag heel veel regen maar toen zijn we iets met de dames gaan doen ... mogen we misschien heel snel terugkomen. ;-)

Enkele foto's zeggen meer dan 1000 woorden

IMG_1005.jpg

foto van de Dart !!! Mijn lievelingskist voor de helling
4 kleppen vleugel+ hoogte Span: 1m50 Gewicht: 800 gram

IMG_2443.jpg

IMG_2389.jpg

IMG_2411.jpg

IMG_2467.jpg

Let op de speciale ballast, het waaide iets te hard, en we hadden geen grote plakken lood meer, dan moet je maar een rotsblokje uitzoeken. :rolleyes: het ging perfect dus we waren meer dan tevreden.
IMG_2468.jpg

Een vriend van mij zijn eerste keer op de helling (buiten wat simmen en wat sturen met een dlg, waren het zijn eerste vluchten) ging perfect. Super
IMG_2480.jpg

IMG_2502.jpg

De mascotte van het weekend ... hij heeft de tijd van zijn leven beleeft.

IMG_2385.jpg

IMG_2537.jpg

IMG_2552.jpg

IMG_2555.jpg

Nazgùl flying to Mordor !:rolling:

IMG_2609.jpg

My own UFO

IMG_2628.jpg

Last flight of the weekend.

IMG_2636.jpg

The END !!!

t doet me deugd dat de "la dune" nog is de lucht in ging. heeft die beginneling er mee gevlogen? ging t goed??? kheb van de "la dune" nog een 2 de rompje gemaakt met richtingroer deze keer:)
ook wou ik eerst een thermiek vleugeltje maken, maar das er niet van gekomen ;)

we moete ook nog is naar calais rijden eh ;)

schoon fotos... alleen lijkt t op de foto van ondersteboven vliegen, dat je stabilo niet vlak is met de vleugel ;) kan ook schijn zijn, en dat bedriegt eh.

awel da dacht ik ook bij het zien van die foto ;-) heb de vlieger er zelf nog niet bijgepakt ... Moet ik nog eens goed bekijken. 't zal iets voor nen andere keer zijn.

of zoals een paar dagen geleden, boven je kachel thermiek draaien ;) das ook indoor.

of een ventilor tegen je muur richten en dan boven op de wind vliegen gaat prima denk ik ;)

neej maar ff serieus... er zijn toch grote ventilators die zo wind te maken om indoor te surfen.
als je nu grote een half pipe maakt... of 1 zijde is genoeg... en je daar de ventilator opzet... moet zeker te doen zijn voor kleinere toestellen als de fox en de dizzy enzz :)

haha man man waar denk ik aan ;)

en indoor slopen bestaata ;)
met een plank een vrijvlucht zwevertje laten vliegen, zoek maar op youtube ;)

:smile: Indoor hellingvliegen zou een gat in de markt zijn, denk ik ...
Is warmer hé :cool:

Daar zou zeker een markt voor zijn ... :D

Ma onze kleding laat erger vermoeden dan het was. Maar we hebben het wel geen seconde kou gehad en dat is ook belangrijk natuurlijk anders is de fun snel over.

Het moet zo'n 10°C geweest zijn, en als de zon er door kwam was het echt genieten. Door de wind voelde het misschien wel wat kouder aan.

Die Dart ziet er leuk uit!
Ken je de Bird of de Banana? Ik zou wel eens willen weten hoe die in vergelijking is/vliegt?

Die Dart ziet er leuk uit!
Ken je de Bird of de Banana? Ik zou wel eens willen weten hoe die in vergelijking is/vliegt?

Ken ik persoonlijk niet ... de dart heb ik vorig jaar van Sinsheim meegebracht.
Maar hier kan je wel een klein filmpje van de Dart bekijken ... [URL="
2008 - Puy De Dôme.[/URL]

Lekker snel en wendbaar kan me niks meer wensen ... ja misschien een maatje groter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back