Slow stick

• Topicstarter Topicstarter yookai
  • Startdatum Startdatum
Y

yookai

Guest
Ik heb een paar vraagjes:
Vanaf ik genoeg geld heb zou ik een Slow stick willen kopen (ik zal nog wel even moet sparen maar toch)
Ik zou hem van deze site willen bestellen als een kit --> http://www.amersfoortairport.com/
met deze inhouden --> Slow Stick w/EPS-300C/BB
- Transmitter GW/T4A
- Receiver GW/R4N/H
- Servo's 2 x PICO/BB
- Battery GW/BP6N400 AA (7.2V 400mAH)
- Charger MC 2002
Ik ben wel van plan achteraf als ik al wat kan vliegen om onderanderen een meer kanaals zender te kopen. dit pakket kost 190€ zonder verzendingskosten.
Nu mijn vraagen: is dit een betrouwbare site?
Wat zullen ongeveer de verzendskosten zijn.(ik woon in belgie)
Ik zou hem via die site willen bestellen want als ik hem in de albatros koop kost het mij al 400€ wat ik persoonlijk wat veel vind om direkt er aan te geven.
En voor de rest iemand tips ivm de eerste vlucht, electronica....?
alvast bedankt

mvg,

Yookai,

Hierbij antwoorden op je vragen van de eigenaar van de site:
- Betrouwbaarheid; deze laat ik anderen over...
- Verzendkosten naar Belgie (verzekerd); Euro 15,00

Wat niet in de opsomming staat (ook niet op de site) is de snelheidsregelaar. Deze wordt wel meegeleverd!

Jan-Dirk

Hi Youkai,

Betrouwbaarheid zit wel goed bij Jan-Dirk....
@Jan-Dirk: Me-109 en Corsair van de groupbuy zijn veilig aangekomen: Bedankt :)

Peter

Peter,

Ik hoop dat de GWS modellen het wachten waard zijn geweest!

Bedankt voor de positieve opmerking!

Groeten,

Jan-Dirk

K hartelijk bedankt vanaf ik genoeg geld heb mag je een bestelling verwachten ;)
En hoelang is de wachttijd dan mischien?

mvg,

Ik weet uit eigen ervaring dat bestellen bij de fabriek wel eens uit kan lopen.... :)
Maar de prijs van de slope versions maakt alles goed,
Nog steeds geen Tiger Moth, weet je nog: Winssen

Peter

leuk vliegtuig om mee te beginnen, enkel als je toch van plan bent om laten een andere zender te kopen, begin hier dan zowiezo mee, vliegt altijd fijner, minder storing en al dat soort meer. zelf heb ik ook als eerst een prutzender gekocht, vreselijk veel spijt van, om maar niet over de lader te spreken.....
geheel vrijblijvend enzo :wink: maar denk hier even 3 sec over na.....

gr. monkey

GWS zenders en ontvangers zijn van een heel redelijke kwaliteit maar hebben weinig mogelijkgheden voor de toekomst...
Dus: Weinig geld gewoon doen .....
Anders even doorsparen voor een Robbe FX 16 of vergelijkbaar.

Peter

Let er op dat dit een groep aankoop is. Ik houd deze modellen (nog) niet standaard op voorraad. Dit betekend dat in een bepaalde periode (1 maand) orders worden verzameld en dan een bestelling bij de fabrikant wordt gedaan.

GWS heeft momenteel wat problemen om snel te leveren. Ik heb van hen begrepen dat vanaf ergens rond april de fabricage van modellen met 200% vergroot wordt. De levertijd is nu voor sommigen misschien te lang (+/- 2 maanden), maar ik heb geen klachten gehad van de personen die in de 1e en 2e groep aankoop hebben meegedaan. Ik hoop dat de levertijd spoedig omlaag zal gaan.

Het outdoor seizoen begint pas net en we hebben nog lang te gaan. Dus als je deze maand meedoet aan de groep aankoop heb je nog voldoende tijd om er komende zomer mee te vliegen.

@Peter,
Ik herrinner me Winssen nog goed en was eigenlijk verbaast dat je de TM niet bestelde ;-) Misschien voor het volgende indoor seizoen?

Jan-Dirk

En op welk moment betaal ik eigenlijk?
Als jij de bestelling gaat doen of al hij er al bij jouw is?
Want dan ga ik wat geld moeten lenen want anders is de zomer al bijna om tegen dat ik er 1 heb.

Yookai,

Je kan via onze website aangeven welke GWS producten je wilt hebben. Nadat ik je bestelling heb ontvangen ontvang je een e-mail van mij met een opsomming van je bestelling met een totaalbedrag in informatie over betaalmogelijkheden.

Nadat ik je betaling heb ontvangen is je bestelling definitief.

Zoals ik in mijn vorige posting al aangaf loopt de groep aankoop per maand. Dat houdt in dat de huidige groep aankoop afloopt aan het einde van maart.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Jan-Dirk

Yookai en co ,

Ik ben ook Belg en Hobbyzone-fan....

Zou ik de enige zijn in de lage landen met een aerobird Challenger of EXTREME ?

Of beschouwen jullie dat als "speelgoed" (lol).

Jammer dat je in dit forum geen foto kan aanplakken ..

Happy Flyin'

Guy[/img]

fototest ...

afb2926.jpg

DANKT U JOOST !

Wat ik eigenlijk wilde vragen : Is er IEMAND hier die ook zo'n bird in zijn bezit heeft of ben ik werkelijk de enige belg/nederlander met zo'n ding ?

Valt deze RTF onder RC vliegtuigen of onder de noemer " speelgoed " bij jullie ?

In ieder geval , geloof mij vrij : de beste 150 euro I've ever spent !

vliegt beregoed !

Happy flyin'

Guy

Even een kleine vaderlijke opmerking, dit gaat toch niet meer over de Slow Stick nu.. :lol:

Robert (die eind april toch ook zijn slow stick verwacht)

de slow stick heb ik ook! ik heb er mee leren vleigen. Met windkracht 3 vind ik het bijna niet te doen. mer als et niet waait issie wel lekker. beetje rondvliegen gaat goed. Zo nu en dan een lopingkje gaat ook goed.

Als je in belgie woont, kun je hem denk ik beter bij www.home-flyer.com kopen.

Back