SLS APL cellen, nieuwe referentie ?

SLS heeft sinds kort de nieuwe APL serie op de markt gezet, waarvan je hier een veelbelovend testbericht kunt lezen :

Elektromodellflug - SLS APL 45C Serie

Ik heb ze afgelopen zondag in de hand gehad en het eerste wat opvalt is dat ze bikkelhart aanvoelen en blijkbaar blijven (dus geen gasvorming tijdens ontlading, waar de EP serie nogal last van had...).
Ze blijven ook erg koel door de lage Ri.

Ervaringen graag hier posten !

Bas

Heb er 1 bijna twee weken geleden besteld, en heb er nu eigenlijk al spijt van dat ik dat in Nederland heb gedaan.

Maar ook deze accu gaat een versnelde veroudering proces tegemoet, net als de Nano tech die bij mij niet echt verder kwam dan 50 cycli.

De G3's en Nano tech's zijn ook hard. en de G3 na 250 cycli nog steeds

Bart,

Ik heb ze nog niet in mijn handen gehad maar ga ze binnenkort wel testen. De voorgaande serie zijn vergelijkbaar met de huidige Turnigy's alleen worden de SLS merkbaar minder heet na extreem gebruik wat weer een langere levensduur betekend. De nieuwe APL verwacht ik persoonlijk wel iets meer van. Maar ook hier moet deze zich nog bewijzen. we gaan het meemaken!

Laatst bewerkt:
Misschien niet helemaal goed op geschreven, en dan dus ook verkeert begrepen, binnen 4 weken zal deze bij mij op 50 to 100 cycles zitten, dat bedoel ik met een versneld verouderings process. dit heb ik ook met een nano tech gedaan. Hiermee kan ik op vrij lort termijn zien of ze een het waar kunnen maken. Na 10 wk 150 tot 200 cycles als ze het vol houden.

we zullen zien.

Bart,

oh, op die manier.
had je dat ook algedaan met een hyperion ? (ander draadje)
Dan is het vergelijk helemaal mooi compleet en zijn de testcondities ook identiek !

Bas

Back