smartech gp buggy start niet meer

een vriend van mij heeft gister een smartech buggy gekocht.
twee keer trekken en hij starte meteen.
daarnaa een beetje inrijden.
en vandaag wilde hij ineens niet meer starten :?
eerder op de dag deed hij het nog.
er komt geen benzine bij de cilinder maar er komt wel drap uit de uitlaat?
en de gloeiplug werk nog alles werk behalve de motor.
weet iemand hoe dit kan en wat eraan te doen is?

Ken het probleem, heb dat met mijn auto ook meegemaakt... de avond er voor 2 tankjes ermee gereden, de andere dag deed ie niets meer...

Heb toen wat aan de hoofdsproeier zitten draaien omdat ik het gevoel had dat ie steeds verzoop... (natte gloeiplug, en na 3x trekken er geen beweging meer in krijgen)...

Motor bleef daarna alleen lopen als de gloeiplug-verwarmer er op zat...

Bleek later dat hij stationair niet lekker stond en ook de low-speed needle was niet helemaal goed ingesteld.

Maareh haal de uitlaat ff los en maak deze schoon, als deze "dicht" zit zal je auto ook niet willen lopen!

die dingen zijn ervoor gemaakt ..... auto's .
een vriend van me heeft het probleem ook .
Ik probeer dat ding nu te reparen hij heeft hem
voor zijn verjaardag gehad hij had hem net ingelopen .
Nu doet hij het niet meer .
Ik probeerde hem te starten koortje trok ik kapot .
Wil je hem reparen kan je er geen onderdelen voor krijgen
om dat het stelletje op lichters zijn. ( sorry smartech maaaaaaar het is waar ). Dan kan je naar het geld fluiten .
Zijn as helemaal kapot ( gebroken ) . Probleem
hij zuigt geen brandstof meer op pakking zijn verdwenen.
Het is niet mijn vriend zijn schuld want die is zo a-technisch als wat.
Dus smartech zijn schuld . Uitlaat schroef naar die keleren
en uitlaat lekt

andry zei:
d
Ik probeer dat ding nu te reparen hij heeft hem
voor zijn verjaardag gehad hij had hem net ingelopen .
Nu doet hij het niet meer .
Ik probeerde hem te starten koortje trok ik kapot .
......
.....
Dus smartech zijn schuld . Uitlaat schroef naar die keleren
en uitlaat lekt

Als ik het zo lees is het eerder dat jij een beetje onvoorzichtig te werk bent gegaan.
Uitlaatschroef kapot: dat klinkt alsof je een niet passende schroevendraaier hebt gebruikt
Startkoordje: jij trekt eraan, niet smartech

Je moet gewoon zorgvuldig met die auto's omgaan bij reparatie, net als elke andere RC-car! Trouwens er zijn nog tientallen webshops die de auto verkopen, en die ook onderdelen verkopen. Zo zag ik de Smartech 4WD 1:10 offroad buggy van de week aangeboden voor 179 euro RTR, en je weet alle waar is naar zijn geld.....

een beetje offtopic, maar waar zag je die 1:8 smartech buggy voor 179 euro?

Bart_Banaan

Ik ben niet onvoorzichtig geweest het was al een paar keer gebeurt trekstarter kapot trekken ( allemaal zijn schuld ) die heb ik al die keren gerepareerd maar dat is een kut klus.
UIlaat schroef hoe kom ik daarop ik bedoel de afstelschroef is afgebroken, het is niet mijn schuld ( denk ik ) . HIj trekt ook geen brandstof meer ben ik achter gekomen .

zit er niet iets vast dat je trek koortje brak want dan moest die wel heel erg vezopen zijn heb ik ook wel is doe ik plug eruit auto op zijn kop paar x trekken aan touw plug terug en hij start in 1x :D of zat er geen scherp stukje bij trekstarter waar het touwtje eruit kwam ?

bij smartech komt het touwtje net tegen de servo stangen aan.

maar even ovewr die motor.
hij start nu weer maar wel een beetje moeilijk.
na een tijdje slaat af en moet de motor afkoelen en dan kan hij hem pas weer starten.
komt dit door der verkeerde bougie?

This is the NEWEST 4-wheel drive off-road ready-to-run buggy style Speedy Tiger Nito car. This is a 1:10 scale unstoppable nitro power.

dit is toch 1:10 hoor
waar zie jij die 1:8 dan staan?

die smartech op die site is exact hetzelfde als de carson stormracer !

die smartech op die site is exact hetzelfde als de carson stormracer !

Behalve de motor dan, en heel veel andere onderdelen, die Carson overigens wel levert.....
Bij de topicstarter klinkt het als dat de motor nu al op is... gebeurt continue bij de smartechs, daarom heeft carson zn eigen motor dr op gezet......
dus beter een paar euri meer uitgeven en iets kopen waar je wel service en support op krijgt !!!

Back