Zo ben aan de volgende begonnen, ik wil alle nitro wagens uit een groot lot aan de praat krijgen om de volgende redenen.
1. ik wil ervan leren en tot nu toe is t echt intressant en gaat best lekker
2. zo wil ik bepalen welke wagen(s) ik graag houden wil
3. zien welke er compleet zijn en of de moeite waard om te fixen
4. overige voor verkoop etc.
5. (zal vast iets vergeten)
Allereerst een shoutout aan Justme & Roelof, hun hebben me tijdje geleden al geholpen de meeste chassis helpen indentificeren
deze link plaats ik even ter vergelijking en referentie:
Radio Remote Control RC Nitro Gas Car 4WD SALEEN R/C NITRO CAR
1-Speed Smartech Mercedes Benz Nitro Gas Radio Remote Control RC Car, Ready to Run
Zo hier zijn de BEFORE pics:
hier is de oude/originele motor, eens zijn of daar nog wat pit in zit
(ligt nu al nachtje in de Nitro, strax even in elkaar zetten)
Na het (grotendeels) uitelkaar halen, ivm schoonmaak..
de vorige eigenaar heeft t duidelijk niet begrepen..
wielen waren niet eens aan elkaar gezet
sorry beetje onduidelijk te zien, maar hij is op een vervelende plek gebroken... heb overigens wel een id hoe ik dit best stevig zou kunnen fixen :idea: via een soort van pleister idee/effect, ik maak denk ik een beugel (nadat ik uiteraard eerst gelijmd en gesmolten/gefusseerd heb)
moeilijk uit te leggen wat ik in mn hoofd heb, maar moet kunnen
trekstarter veer was ook eruit gesprongen, had nog nooit en trekstarter van binnen gezien dus ging ik op gevoel de veer weer terug wikkelen, kabel erom heen en t moeilijkste was de vergrendeling
eerst brak een stukje af toen ik een haak eraan wilde buigen... toen bedacht ik me ineens om de veer met een aansteker roodgloeiend te maken en voila simple een scherp bochtje eraan zodat ik em kon vergrendelen 
1. ik wil ervan leren en tot nu toe is t echt intressant en gaat best lekker
2. zo wil ik bepalen welke wagen(s) ik graag houden wil
3. zien welke er compleet zijn en of de moeite waard om te fixen
4. overige voor verkoop etc.
5. (zal vast iets vergeten)
Allereerst een shoutout aan Justme & Roelof, hun hebben me tijdje geleden al geholpen de meeste chassis helpen indentificeren

deze link plaats ik even ter vergelijking en referentie:
Radio Remote Control RC Nitro Gas Car 4WD SALEEN R/C NITRO CAR
1-Speed Smartech Mercedes Benz Nitro Gas Radio Remote Control RC Car, Ready to Run
Zo hier zijn de BEFORE pics:

hier is de oude/originele motor, eens zijn of daar nog wat pit in zit

(ligt nu al nachtje in de Nitro, strax even in elkaar zetten)

Na het (grotendeels) uitelkaar halen, ivm schoonmaak..

de vorige eigenaar heeft t duidelijk niet begrepen..
wielen waren niet eens aan elkaar gezet

sorry beetje onduidelijk te zien, maar hij is op een vervelende plek gebroken... heb overigens wel een id hoe ik dit best stevig zou kunnen fixen :idea: via een soort van pleister idee/effect, ik maak denk ik een beugel (nadat ik uiteraard eerst gelijmd en gesmolten/gefusseerd heb)
moeilijk uit te leggen wat ik in mn hoofd heb, maar moet kunnen

trekstarter veer was ook eruit gesprongen, had nog nooit en trekstarter van binnen gezien dus ging ik op gevoel de veer weer terug wikkelen, kabel erom heen en t moeilijkste was de vergrendeling