M
MetalD
Guest
ik heb gehoord dat het neit echt goede auto's zijn waarom niet en is dat echt zo ? 8O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MetalD zei:oke maar betekend dat dat het wel een goede auto is behalve dat het moeilijk the komen is als er iets stuk is
MetalD zei:oke maar betekend dat dat het wel een goede auto is behalve dat het moeilijk the komen is als er iets stuk is
MetalD zei:Nog iets waar ik achter ben gekomen. Het bleek dat Carson onderdelen wel op mijn Smartech buggy pasten. de auto's lijken erg veel op elkaar dus misschien kun je bij carson onderdelen bestellen!
joester zei:Ehm ik heb een smartech tornado(vergelijkbaar met savage) en die bevalt mij zeer goed.
Ook als ik iets stuk heb is dat nog niet al te erg(ik heb een smartech winkel in de buurt dus...)
Maar soms zijn bepaalde onderdelen gewoon niet te krijgen daar ben ik het mee eens maar dan moet je gewoon vindingrijk zijn.
Ik had bij bijvoorbeeldt laatst mijn verbrandingkamer stuk en die was gewoon niet te krijgen dus wat heb ik gedaan?een verbrandingskamertje van force erin gezet.
Dus als je een beetje speurt en moeite doet kan je bijna alles wel vervangen, nou weet ik dat ik dus een winkeltje in de buurt heb en in het voordeel ben maar er zijn ook sites die onderdelen leveren zoals funracer.nl (en nee ik ben nog niet opgelicht) dus ik vind het merk zo slecht nog niet, maarja ik heb alleen de tornado van dit merk.