heb al dik 3000 vluchten per heli erop zitten, en gebruik al 4 jaar dezelfde druklagers.
Het is geen aanval, maar je moet ook weer geen onzin vertellen Anko....
Niet om flauw te doen, maar dat zijn getallen die ik niet echt geloof....
3000 vluchten
per heli, en vier jaar dezelfde lagers, zijn getallen die niet bij elkaar KUNNEN horen. Niet in combinatie met jouw leeftijd, bezigheden en vliegstijl.
Het zou een gemiddelde van 2 vluchten per heli per dag betekenen (wat op zichzelf staand niet zo heel verbazend veel is) maar vier jaar lang dag in dag uit, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar, met meerdere heli's is domweg onbestaanbaar.
Daarnaast geloof ik niet dat jij, met jouw vliegstijl, een heli 4 jaar heel weet te houden of nog nooit lagers hebt hoeven wisselen.
Ik geloof best dat je een heli al vier jaar hebt,
en ik geloof ook best dat jij een heli hebt die nog steeds dezelfde druklagers heeft. Maar dat is niet dezelfde heli waar je 3000 vluchten mee maakt.... En dat is ook niet de heli waar je 3000 vluchten in jouw knalharde 3D stijl mee gevlogen hebt.
Geen enkele heli vliegt zoveel zonder dat er een crash is waarbij lagers vervangen moeten worden. Dat is statistisch gezien domweg onmogelijk.... En met jouw vliegstijl, is het zelfs geen statistiek meer....
Vier jaar geleden had je namelijk volgens eigen zeggen minimaal één keer in de twee weken een heftige crash, en bijna dagelijks wel "minor damage", vier jaar geleden ging je óók nog naar school en had je geen rijbewijs, dus helemaal geen tijd om zo afschuwelijk veel te vliegen: je moest namelijk regelmatig repareren....
Het impliceert ook, dat als je dat vier jaar geleden nog regelmatig deed, je niet opeens 3 jaar en 364 dagen geleden opgehouden bent met iedere twee weken te crashen.
Ik weet hoe veel tijd het vreet om in 4 jaar tijd met één heli 1000 vluchten te maken.... met meerdere heli's per heli 3000 vluchten maken, daar heeft een werkeloze het geld, en een schooljongen of een arbeidsmarkt-beginner geen tijd voor.
Groet, Bert