Smit Hunter foto vragen. LEES!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Topicstarter Topicstarter Steef
  • Startdatum Startdatum
S

Steef

Guest
Er hebben de afgelopen weken een paar mensen op dit forum een mail naar mij gestuurd voor foto's van de Happy/ Smit Hunter. Die zou ik graag willen mailen, maar door een computer crash ben ik hun emailadressen kwijt. Nee, niet de foto's. Dus heb je aan mij foto's gevraagd stuur dan een mail naar me toe. Vrgr Steef. modelbouwscheepswerf@ismijnhobby.nl

Zeg Evil, als je foto's wilt moet je er wat voor doen. Aangezien ik de foto's ( alle 120 ) op een account zet waar degene die ze hebben wil met mijn wachtwoord af kan halen. Of vind het modelforum het fijn als er in 1 keer 1,5 GB wordt upgeload, denk van niet.

WOW 1,5 GB voor 120 foto's is wel heel heftig :roll: mega-hi-res-foto's

Dat is inderdaad niet zo'n tof idee om hier te plaatsen (dat zal Robert vast niet leuk vinden, kan hij gelijk weer op zoek naar nieuwe sponsoren voor serverruimte :wink: )

OK laat ik het anders formuleren: Is het mogelijk om hier de lokatie en wachtwoord te plaatsen? De Happy / Smit Hunter is best een populair model, dus zullen er meerdere gebruikers zijn die de foto's willen hebben.

Ik wil die foto's ook wel hebben, ik ben al een tijdje aan mijn smit hunter aan het klungelen en je hebt nooit te veel informatie 8)

Steef, dankjewel, dat is een gave collectie, d'r zijn voor mij een hoop nieuwe bij :thumbsup:

Hallo Renee.

Ben je daar gratis en voor niks foto's aan het geven?
Als je ng een foto hebt liggen verstoffen van een Happy Hunter, dan
wil ik best daar een kopie van hebben.

We kunnen natuurlijk ook ruilen. Ik een foto van jou en jij een van mij. ;-).

Groeten Rempie

Back