Smit hunter! verbouwing

• Topicstarter Topicstarter marky33
  • Startdatum Startdatum
M

marky33

Guest
Dag heren,

Ik ben sins kort in het bezit van de Eiric hunter (Happy hunter)
Ik heb deze via via weten te bemachtigen
er moet verder nog een hoop aan gedaan worden omdat ik de kleuren niet vind staan,
Hij wordt daarom ook in de kleur van de smit hunter.
vandaar hier mijn verslag over de verbouwing,

Hier alle informatie

2 Speed 720BB :)
2 regelaars
2 12 volt 7ah Accu's
1 Sleepontgrendeling:)

En voor de lol de bluspomp

Foto's volgen

M.v.g

Mark

happy hunter

hey mark

wat leuk ben namelijk ook een hunter aan het restaureren maar ik hou hem wel in geel en rood
is na 20 spuitbussen en een hoop tegenslag terug gespoten en ligt te drogen ( hopelijk is hij nu wel goed )
had enorm veel problemen eerst met aflopers daarna met de wind was er een krant in gewaaid en tot slot was de verf beginnen reageren op elkaar
daarom alles eraf geschuurd een hele karwei en opnieuw

mvg rudi

Rudi,

Dat gezeur had ik gister ook met mijn schoorstenen, Het verf ging bijten en jah hoor ik kon weer opnieuw beginnen, waterproef geschuurd en opnieuw gedaan nou al stukken beter, Maar ik ben nu met de foto's bezig ze komen er zo aan:)

Gr mark

hey mark

wat leuk ben namelijk ook een hunter aan het restaureren maar ik hou hem wel in geel en rood
is na 20 spuitbussen en een hoop tegenslag terug gespoten en ligt te drogen ( hopelijk is hij nu wel goed )
had enorm veel problemen eerst met aflopers daarna met de wind was er een krant in gewaaid en tot slot was de verf beginnen reageren op elkaar
daarom alles eraf geschuurd een hele karwei en opnieuw

mvg rudi

Ps) Gooi is een paar foto's neer, Altijd wel leuk om te zien hoe anderen het doen
Groetjes mark

Zo isti nu,
DSC01726.jpg

DSC01727.jpg

DSC01728.jpg

Inmiddels heb ik de pijpen er al af gesloopt en het dek opnieuw in de verf gezet foto's volgen

Hij moet zo worden (Met paint bewerkt)

Smithunter.jpg

Groeten mark,

GOeiemorgen,

Jah had problemen met de foto's Maar het is gelukt :P

Gr mark

Schoorstenen gespoten, moet nog een paar keer gedaan worden
en bezig met me boot schuren ( En dan als eerste zwart spuiten)
En nu maar is naar Praxis spuitbussen halen
Hunter002.jpg

Hunter001.jpg

Hunter003.jpg

Hunter004.jpg

Mark.

hunter

mark

jij gaat er als een straaljager vandoor daar heb ik een week( wel enkel avonden aan gewerkt ) over gedaan met alles te slopen en te plamuren en schuren en daarna in de spuit plamuur te zetten
zoals ik kan zien heb jij toch ook alles kunnen demonteren zonder iets stuk te doen
dat was het lastigste karwei
heb alles van het dek verwijderd zodat ik geen problemen had om het dek mooi te spuiten
ben nu de losse onderdelen aan het schilderen om deze nadien terug te plaatsen
ook ben ik bezig met nieuwe messinge masten te maken met verlichting diegene die erop stond waren plastiek en die waren aan vernieuwing toe

rudieke

Heeeyy,

Jah ik had vandaag en gister de tijd, Al moet ik zeggen dat ik al verder had willen wezen,
Ik ben met een vriend van me pas 3 jaar hiermee bezig. en we hebben het al aardig onder de knie
Inmiddels is mijn vloot al uitgebreid. Kan je ook een paar foto's van jou hunter erop gooien altijd wel leuk om af te kijken:P

Maar even een paar vragen over de masten. Ik heb het zelfde probleem (Nog erger ik heb ze niet)
Zou jij mij wat foto's kunnen doormailen hoe jij ze maakt? Misschien wil je ze 2 keer maken en dan doorverkopen?
Wie weet heb je daar wel zin in en vind je het leuk om te doen,
Anders ga ik zelf maar is kloote..
Is te proberen.

Gr Mark,

Dag iedereen,

Inmiddels ben ik natuurlijk al weer wat verder, De schoorstenen zijn van wat schuurwerk en verfwerk bijna klaar, De romp heb ik vandaag weer geschuurd en de verf gaat er vandaag hopelijk ook nog op.
Zodra dat gedaan is ga ik het dek nog 1 keer doen, en dan hoop ik eind van de week (Begin volgende week) Voor julie foto's te hebben als hij weer ter water gaat.
Foto's volgen,

Mark,

Danku,

Opsich doe ik het niet zo snel hoor, Maar al mijn vrije tijd gaat naar mijn hobby:)
Ik heb inmiddels de romp in de grondverf gezet, En morgen middag ga ik hem zwart spuiten,
Dan zal ik morgen avond ook al de blauwe rand aan de boven kant verfen,
En de schoorstenen af maken,

M.v.g
Mark

Toch gaat het wel hard :O
Hij staat nu redelijk strak in de zwarte verf, Van de week nog een keer schuren en effe opnieuw doen.
Morgen ga ik foto's maken , Dan zien julie hoever ik nu al ben :O

Gr mark.

Toch gaat het wel hard :O
Hij staat nu redelijk strak in de zwarte verf, Van de week nog een keer schuren en effe opnieuw doen.
Morgen ga ik foto's maken , Dan zien julie hoever ik nu al ben :O

Gr mark.

Is dat niet het bootje van Maurice van loon geweest??

Dat is nu een goeie maat van mij en zitten in de sleepdienst

Jip klopt je weet vast wel wie ik ben! Ik ken jouw in ieder geval wel. Er staat nu unie van rotterdamse sleepdiensten op.. Vind ik wel grappig.
Maar die kleur die erop zat is er nu af!,

En mauss,, En ik en Armando hebben ook heele tijden samen met elkaar gevaren.. OOk ik kent maussii:)

Gr mark,

Jip klopt je weet vast wel wie ik ben! Ik ken jouw in ieder geval wel. Er staat nu unie van rotterdamse sleepdiensten op.. Vind ik wel grappig.
Maar die kleur die erop zat is er nu af!,

En mauss,, En ik en Armando hebben ook heele tijden samen met elkaar gevaren.. OOk ik kent maussii:)

Gr mark,

Kijk maar uit voor die Armando.. :p Levensgevaarlijke jongen! haha..

Back