E
Edwin M.
Guest
Ik heb een Smit Nederland van Billing Boats op de kop getikt voor een heel mooi prijsje. Deze verkoper had geen tijd meer.
Aan de boot is een klein begin gemaakt. De tunnels, roeren en schroefassen zijn gemonteerd en er is een klein begin gemaakt aan het dek.
Ben van de week langsgeweest bij 2 Brothers R/C in Bussum. Ik heb daar de volgende materialen meegekregen: Poriënvuller, secondenlijm, Epoxy en UHU hart. Verder hadden zij het verhaal dat de originele schroefassen niet van de beste kwaliteit waren (lekkage). Misschien kon ik die nog vervangen... Hing van de gebruikte lijm af. Wat is er mis met de originele schroefassen?
Alle commentaar en tips zijn van harte welkom. Ik ben op dit forum de diverse Smit Nederland's al langsgeweest...
Groeten Edwin
Aan de boot is een klein begin gemaakt. De tunnels, roeren en schroefassen zijn gemonteerd en er is een klein begin gemaakt aan het dek.
Ben van de week langsgeweest bij 2 Brothers R/C in Bussum. Ik heb daar de volgende materialen meegekregen: Poriënvuller, secondenlijm, Epoxy en UHU hart. Verder hadden zij het verhaal dat de originele schroefassen niet van de beste kwaliteit waren (lekkage). Misschien kon ik die nog vervangen... Hing van de gebruikte lijm af. Wat is er mis met de originele schroefassen?
Alle commentaar en tips zijn van harte welkom. Ik ben op dit forum de diverse Smit Nederland's al langsgeweest...
Groeten Edwin