Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik Ben na 15 jaar mijn billing boats smit Nederland aan het af bouwen, nu ben ik op zoek naar twee motoren en regelaars, deze had ik gevonde op de site van krick, maar weet niet of ze geschikt zijn.
Max gear motor 2,5:1 met 2 Quicrun WP 1625 regelaars
Ik heb Decaperms met vertragingen gehad. Tijdens het varen is het irritant om de tandwielen te horen. Ik zou gaan voor een motor zonder vertraging, lekker stil varen.
Mooi voor jou Piet en jammer voor een geïnteresseerde. Zijn topmotoren en zuinig met energie. Hoop dat Chris op termijn zijn winkel weer kan openen. Gr. Klaas.
Als je een heel klein strookje van je motorsteunen afhaalt kan de accu nog iets naar achteren. Dan nog 2,5 kg ballast voor de accu (defecte of goede accu kan ook) en dan zit je qua ballast helemaal goed. Het complete schip komt ongeveer uit op 9 a 9,5 kg. Bij minder gewicht trekken de schroeven gauw lucht, vooral bij achteruitslaan. Succes verder met de afbouw. Gr. Klaas.