smit rotterdam

• Topicstarter Topicstarter MBS Cheyenne
  • Startdatum Startdatum
M

MBS Cheyenne

Guest
heeft er iemand een tekening of een paar foto's van de drie kranen die op de rotterdam moeten komen .
Op mijn tekening is het zeer slecht te zien vooral hoe de onder kant moet worden

hallo
ik heb de bouwtekeingen van smitrotterdam op mij pc staan
van het begin tot het iede
dus als je die wil met je het even zeggen
gr joost

Beste Joost,

Wil je de tekeningen van de smit Rotterdam doormailen naar lg.vd.kamp@hetnet.nl?
Mijn neef is hier ook al een tijdje mee bezig (8jaar......) en wil ook met de kranen aan de gang.
Alvast bedankt.

Ik zal voor jullie kijken of ik foto's van die kranen heb (alleen wel van de London maar dat maakt niet uit zijn toch zusterschepen) welk gedeelte wil je precies hebben?
Groeten Nick

hoi nick.
ja ik ben ook de London aan het bouwen,als je een paar foto's van die kranen hebt zou dat mooi zijn.
vooral van de onderzijde.
groetjes fred

Hallo Fred, ik zal morgen even voor je kijken tussen al mijn foto's.
Mocht je nog meer willen weten over die London of nog meer foto's willen hebben zeg je het maar.
Groeten Nick
(ben stuurman op deze schepen)

Hallo Fred,
ik heb een aantal foto's gevonden zal ik ze naar je mail toesturen?
Krijg het niet voor elkaar de rest erop te krijgen.
groeten Nick

hoi nick.
ja ik ben ook de London aan het bouwen,als je een paar foto's van die kranen hebt zou dat mooi zijn.
vooral van de onderzijde.
groetjes fred

Laatst bewerkt:
Hoi Nick

Aangezien we hier een expert hebben op het gebied van de smit Rotterdam/ London

Zijn er nu echt verschillen tussen de Rotterdam en de London.
Ik heb ze namelijk niet kunnen vinden, maar uit ervaring weet ik dat er geen een schip echt hetzelfde is.

Ik ben zelf van plan om de London te gaan bouwen, schaal 1:50 dus als je evt nog wat mooie foto's hebt hou ik me graag aanbevolen.

groeten koos

Hallo Koos, op het moment zitten er idd een paar verschillen. De london heeft geen fifi monitoren meer (die brandspuiten boven de brug) deze liggen beneden in de opslag. de rotterdam heeft deze nog wel. en de london heeft sinds kort (heb ik geinstalleerd) een floodlight op de rubberboot gericht. en zonog een paar dingen. Voor foto's van de london zit je goed daar heb iki al 10 maanden opgezeten met tussendoor een stop van een maandje. Anders moet je even je mail geven dan stuur ik ze daar naartoe. En welke delen wil je foto's van?
Groeten nick
(het is nu trouwens geen smit london meer maar gewoon London met als eigenaar Svitzer Ocean Towage) Ben zelf ook de London aan het bouwen.

Hoi Nick

Aangezien we hier een expert hebben op het gebied van de smit Rotterdam/ London

Zijn er nu echt verschillen tussen de Rotterdam en de London.
Ik heb ze namelijk niet kunnen vinden, maar uit ervaring weet ik dat er geen een schip echt hetzelfde is.

Ik ben zelf van plan om de London te gaan bouwen, schaal 1:50 dus als je evt nog wat mooie foto's hebt hou ik me graag aanbevolen.

groeten koos

Back