Er kan wel gezegd worden dat ik ben gevallen voor de charmes van het bouwen van kleine rc modellen. Sinds ik de Waker (1:200) heb gebouwd kriebelt het steeds als ik zo'n compact modelscheepje zie.
Ook deze keer weer, hoewel ik nog druk bezig ben met de zuster van de Waker: de smit New York(1:200).
Kwam ik de smit Nederland (1:200) tegen op marktplaats. Meteen een bod gedaan, en verkocht.
En hier begint dus het verhaal, en het bouwverslag van dit ernstig kleine scheepje. Het totaal gewicht zal uitkomen op 46 gram.
Nadat ik fotos bekeken had van de smit nederland, kwam ik erachter dat de verschansing niet is zoals op het model. Na wat zoeken op tugspotters ben ik voor de smit Zweden gegaan.
De komende tijd zal ik hier de vorderingen bijhouden.
Fotos:
De opbouw was vrij snel opgebouwd.
Dat kwam ook wel omdat de opbouw maar 4 cm lang is.
Geen schip zonder brug en bemanning, dus weer aan de slag gegaan.
En zo staat ze er nu bij:
Tot de volgende update ;-).
Gr robin
Ook deze keer weer, hoewel ik nog druk bezig ben met de zuster van de Waker: de smit New York(1:200).
Kwam ik de smit Nederland (1:200) tegen op marktplaats. Meteen een bod gedaan, en verkocht.
En hier begint dus het verhaal, en het bouwverslag van dit ernstig kleine scheepje. Het totaal gewicht zal uitkomen op 46 gram.
Nadat ik fotos bekeken had van de smit nederland, kwam ik erachter dat de verschansing niet is zoals op het model. Na wat zoeken op tugspotters ben ik voor de smit Zweden gegaan.
De komende tijd zal ik hier de vorderingen bijhouden.
Fotos:

De opbouw was vrij snel opgebouwd.

Dat kwam ook wel omdat de opbouw maar 4 cm lang is.

Geen schip zonder brug en bemanning, dus weer aan de slag gegaan.
En zo staat ze er nu bij:

Tot de volgende update ;-).
Gr robin