snap de ysst manual niet

Hoi loges

De low bedoelt men het stationair draaien (idle). Dit is de regelschroef genaamd low needle. Met de hover bedoelen ze het midden bereik. Hover needle. En de FULL is als je in idle-up zit, de high needle. Dit is voor een drie naalds carburator. De basis afstelling (aantal toeren open) staan in de manual.
Wat bedoel je met anders opgebouwd?

Dat de motor vol loopt kan verschillende oorzaken hebben.
Staat de lower needle niet te ver open?
Heb je een header tank? Dan staat hij misschien te hoog en krijg je het effect van de communiserende vaten.

Ik heb het ooit met een OS91 hyper gehad en de enige oplossing was toen. Heli schuin houden met de uitlaat naar beneden gericht. Dan toevoer pas openen en starten.
Ik werk wel met het uniflow systeem.

grtz

Jos
 
de low needle is stationair, hover needle is het middengebied en high needle is full throttle.
De YS motoren zijn wel ietsje anders dan de OS om af te regelen, de high needle regelt echt enkel op vol gas en heeft geen invloed op het middengebied.
De hover needle daarentegen heeft het meeste bereik, die regelt het middengebied en heeft invloed op high, deze is dus zowat de belangrijkste.
Terwijl bij een OS de high of dus main needle de belangrijkste is.

Groeten.
 
Back
Top