snap er niks meer van

• Topicstarter Topicstarter subaru
  • Startdatum Startdatum
S

subaru

Guest
hoi iedereen me auto die gaat onde rhet rijden gewoon lekker uit zijn eigen zijn gas op bouwen niet heel de tijd maar in stukjes ik meot dan zelf weer gas geven en dan doet ie het weer even niet :oops: voor de duidelijk heid ik heb een protech 4wd 2,5cc motor schakel weten jullie een goede afstelling voor mijn auto?zo jah zet hem hier effe neer ook aan welk knopje in moet draaien en hoevele toeren enz het goude + het zwarte knopje groetje van subaru.

subaru zei:
hoi iedereen me auto die gaat onde rhet rijden gewoon lekker uit zijn eigen zijn gas op bouwen niet heel de tijd maar in stukjes ik meot dan zelf weer gas geven en dan doet ie het weer even niet :oops: voor de duidelijk heid ik heb een protech 4wd 2,5cc motor schakel weten jullie een goede afstelling voor mijn auto?zo jah zet hem hier effe neer ook aan welk knopje in moet draaien en hoevele toeren enz het goude + het zwarte knopje groetje van subaru.

Probeer de vraag nu nog eens te stellen? (maar nu met duidelijke zinnen en leestekens)
Het enige wat ik op kan maken uit dit verhaal is dat je een protech 4wd hebt.

okej dan .ik rijdt een protech 4wd 2,5cc.
als ik hem start en ik ga rijden gaat het redelijk goed,maar soms heeft ie van die preken en gaat ie onder het rijden zonder dat ik zelf gas geef uit zijn eigen gas geven.! wta kan ik hier aan doen dan ?

groetjes subaru 5#

mischien blijft je gas stang af en toe hangen, heb ik ook weleens gehad door een onjuiste gas rem setup, steeds als ik remde gafie meteen daarna gas, kijk even als je auto gewoon stilstaat en je geeft gas of alles gewoon weer goed terug komt, je kan ook storing hebben, dat je gas servo iets trilt waardoor hij zelf gas geeft

Het kan ook een kapotte potmeter zijn in je servo, dit kun je controleren door je stick van je zender heel langzaam (extreem langzaam) van onder naar boven en weer naar beneden te bewegen. Je servo hoort nu precies hetzelfde te bewegen als je stick, als hij dit niet doet en hij geeft stoten of blijft hangen dan is je servo waarschijnlijk aan vervanging toe. (hierbij hoeft je motor natuurlijk niet te draaien)

een tweede optie/test is storing, dit kun je het makkelijk testen door je zender gewoon neer te leggen (met ingeschoven antenne) en met je auto (met draaiende motor) van je zender weg te lopen (het liefst op het zelfde terrein als waar je ook rijdt) als je je servo ziet bewegen zonder dat iemand met z'n vingers aan jou zender zit dan is het gewoon storing. als dit het geval is dan kan het aan meerdere dingen liggen: losse contacten, kapot kristal, kapotte ontvanger, kapotte zender, ect. het kan dan echt vanalles zijn.

FF voor de duidelijkheid, je hebt een Protech 4wd ? Is het een fun of een tech of...?
Je zegt iets van schakel, dus zal er wel een versnellingsbak inzitten ?
Als het een fun of een tech is, heeft em een 2.11cc :wink: tenzij je natuurlijk er een andere hebt opgezet.
Ik denk persoonlijk dat je lucht in je leidingen hebt of dat hij wat rijk staat, ik heb het namelijk ook dat als ik een tijdje rustig rij en als ik dan plots volgas geef dat em ff sputtert en dan wegscheurt en als ik dan weer rustig rij veranderen de toeren soms wel eens.
Doet hij het mss nadat je hard geremd hebt ?

Back