sneeuwkettingen revo platinum editie

Hey het leek mij wel leuk om sneeuwkettingen te maken voor m'n traxxas platina editie revo.
Ik heb al een ketting gehaald van 8 meter (heb ongeveer uitgeteld hoeveel per wiel.)
De schakels zijn 15mm ongeveer (ook gelast) kosten 2.64,- per meter en een tang van een tientje.
En nu maar hopen dat het lukt!!! Begin er waarschijnlijk morgen aan.
Iemand nog tipppsss?? Of dingen waar ik op moet letten?

Pff heb ze eindelijk af met het tangetje ging het niet dus grotere tang er bij gepakt en knippen maar!!
Voor op de band heb ik 9 kettingen van 13 schakels en voor de buiten kant velg (wat alles bij elkaar houd) 18 schakels en 1 per band.
De binnenkant maak ik vast met tairib zodat hij zo strak als nodig vast gezet kan worden.
heb nog 103 schakels over dus ga ook sneeeuwkettingen maken voor mijn traxxas jato.
En nu maar hopen dat het überhaupt gaat sneeuwen haha

Geef sneeuw deze winter weinig kans zoals het nu eruit ziet. Maar succes! IK zit ook te wachten op de sneeuw! Altijd leuk een beetje crossen door de sneeuw! :)

Klopt de ultieme rijd beleving.
nu ook een sneeuwkettingen gemaakt voor m'n Jato alleen de ketting is op helaas...
het is me nog niet gelukt om foto's toe te voegen aan deze discussie :(

Ach, ik had ook al wat voor op ijs klaarliggen...helaas! :banghead:
evu9u2yn.jpg

3ypysumy.jpg

blij om te zien dat er nog leipo's zijn die dit gewoon doen, :(

gôh wat hoop ik toch dat de auto door het ijs zakt (kleine kans, dat dit jaar gebeurd, maar toch)

:nooo:

Ach, open rotor van een heli, auto's van een paar kilogram die 100+ gaan, drones boven woonwijken ...

We wonen niet allemaal in de randstad. Deze bandjes zitten onder een sct en gebruik ik op mijn eigen vijver. Geen publiek en mijn eigen pijngrens is vrij laag, dus ik kijk wel uit.

Niet ongevaarlijk, maar ook niet overdrijven.

nou als je tegen iemand oprijd en die krijgt zo'n ding in zijn been ben je niet blij. dan zal je maar een operatie oid moeten, dan moet je behoorlijk dokken...

Het is zo ook niet iets om lekker tussen bijvoorbeeld schaatsers of spelende kinderen door te racen. Gaat ook niet gebeuren. Privé terrein, eigen ijs! ;)

Ik snap de bezorgdheid overigens best wel! Zeker geen aanrader met publiek.

Het is zo ook niet iets om lekker tussen bijvoorbeeld schaatsers of spelende kinderen door te racen. Gaat ook niet gebeuren. Privé terrein, eigen ijs! ;)

Ik snap de bezorgdheid overigens best wel! Zeker geen aanrader met publiek.

blij om te zien dat er nog leipo's zijn die dit gewoon doen, :(

gôh wat hoop ik toch dat de auto door het ijs zakt (kleine kans, dat dit jaar gebeurd, maar toch)

:nooo:

Nog een kleine toevoeging : hopelijk gebeurt dit (dat per ongeluk de controle kwijt is van het rc voertuig en dan ongecontroleerd mogelijk iemand verwondt)dan alleen bij jezelf of je naaste familie , of toeschouwers die uit de familie komen,ect .........

Nee jôh dan is veel minder erg .8O........

Denk dat de boodschap wel duidelijk is , en je weet wat je doet :???::hammer:

Lezen blijkt moeilijk?!

Eigen terrein, eigen vijver, alleen, zonder publiek...
Na 45 jaar ben ik buiten lichamelijk óók geestelijk volwassen. Ik heb jaren in de racerij gezeten, ga met gevaarlijke apparaten om en heb gevaarlijke hobby's. Het inschatten van gevaar gaat me prima af, dus houd ik dit spul, buiten andere gevaarlijke dingen, buiten bereik van anderen.

Zullen we er maar over ophouden? Het ging om wat huisvlijt van de topicstarter.

Groet,
Patrick

edit :

Maar goed , neem aan dat het gezond verstand het boventij viert, pas wel op wat je doet ......

suc6

Laatst bewerkt:
Back