snel een vraag over een vliegtuig.

hallo allemaal, ik kreeg een vliegtuig aangeboden,
het is de jamara j3 cub.
is dit een leuk 2e model of zeggen jullie van niet.
hij kost 100 euro, de man die hem heeft, durft er niet mee te vliegen :? :?: :P

zou dit goed zijn of niet

Zon J3 pipertje is niet veel hoor, opstijgen en n beetje verveeld rondjes draaien, dan heb je et wel zonbeetje gehad denk ik. :P

Ik denk dat je er wel goed aan doet hoor! En wat mijn betreft is een piper ook gewoon een leuk model om mee te vliegen. Ik vlieg voornamelijk met 3D kistjes en heli maar een rondje met een piper geeft mij ook veel plezier. Misschien is het wel verstandig om er even een geofend piloot er bij te halen voor de eerste vluchten.

Groeten Jeroen.

Pipers zijn leuke kisten om mee te vliegen....
Ook voor ervaren piloten.

Groeten,
Gerben

Als het zo`n schuim modelletje van 75 cm is moet je het niet doen ! dat is speelgoed en vliegt niet fatsoenlijk.

ok bedankt, dat is het namelijk.

weten jullie dan nog een vliegtuigje, maar dan ook niet zo duur als.. weet ik veel wat :S

igg rond de 150 euro zonder zender.

graag voorbeelden!!

incl. merk

Weet je wat voor iets dat JIJ wil?

Hoogdekker, laagdekker of middendekker
is die 150 inclusief alle electronica
wil je zelf bouwen of moet het een arf zijn.

Als je aangeeft waar jouw voorkeuren naar uit gaan, is het makkelijker voor anderen om daar een bestaand model bij aan te geven.

Groet,
Jaap

ok, met alle electronica inbegrepen (die 150€)
maar zonder zender hoor, die heb ik al.
het liefst een hoogdekker, omdat ik het nog een beetje moet leren, maar een laagdekker mag ook, maar dan is hij voor later.
bij een hoogdekker een arf en bij laagdekker een zelfbouw.

mischien is dit iets te veel gevraagd, anders maar een beetje iets in die richting.

b.v.d JEssE

De slowstick is n leuke keuze, voor 35 euro heb je n chassis met motor, gearboxje en propellor.

Er moeten nog 2 servos van 15 euro et stuk onder, een ontvanger van 35 euro, accutje van 20 euro, ESC van 20 euro, en n kristalletje van 7,50 euro.

Dat lukt je volgens mij met gemak onder de 150 euro. :) Als je slim shopt zelfs nog goedkoper.

dus kan het toch wel rond de 150 euro :lol: :D

dank u allen

ik zal een kijken in welke winkel ze dat dingetje verkopen en dan eens beginnen met sparen :cry:

bedankt allemaal.

Back