Snele vliegtuig

Hallo,

Ik zoek een flying-wing,die ik zelf kan bouwen.
Het moet héél snel gaan.Het liefste zou ik gebruik willen maken van mijn electronica.

-Typhoon 15/13
-22amp regelaar
-Hitec Hs-55's
-4S200Mah lipo of 2s750Mah

Weet er iemand iets?

mvg,

Gor

Zagi......of een K10

Van meeuwen (B) naar Grevenbicht (NL) is met de fiets niet zo gek ver en eventueel in je paasvakantie te doen. Dan snijden we er wel eentje voor jou als je een plaat schuim meneemt...........

alhoewel, het fietsveer is met vakantie tot april of mei, je moet dus iets omfietsen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie,

Ik laat je nog iets weten...via pb.
Maar hoe snel gaat een zagi en wat zijn de afmetingen?

mvg,

Gor

Gor?

Ik heb een zagi met een BS motor die 3750 tr/V draait en een batterij 3S 2200 Mah 11.1V.

Die vliegt niet snel is wel wendbaar maar is niet echt leuk om te vliegen als je iets snel wil ..

als je een zagi gaat snijden maak er dan ook een neus voor zodat je een model krijgt als een funjet van multiplex.

Ik vlieg zelf met een funjet met deze motor en deze gaat echt vooruit vertical is no problem en in duikvlucht met gas open gaat het .......

groeten en veel geluk

kurt

Dat denk ik eigenlijk ook! ;)

Een Zagi is zeker een leuk ragschuimpje maar snelheid zit er absoluut niet in. Echte vleugeltjes zijn meestal voor de helling, gaan niet echt snel. Als meer richting een echte delta gaat wordt het makkelijk om een model te kiezen met een aso snelheid erin! :evilbat:

gr,
niels

Gor?

Ik heb een zagi met een BS motor die 3750 tr/V draait en een batterij 3S 2200 Mah 11.1V.

Die vliegt niet snel is wel wendbaar maar is niet echt leuk om te vliegen als je iets snel wil ..

als je een zagi gaat snijden maak er dan ook een neus voor zodat je een model krijgt als een funjet van multiplex.

Ik vlieg zelf met een funjet met deze motor en deze gaat echt vooruit vertical is no problem en in duikvlucht met gas open gaat het .......

groeten en veel geluk

kurt
Ja Kurt,ik ben het....;)

hallo allemaal
ik heb van jomari een model gemaakt de delphi en deze zelf iets aangepast
hij ging als de brandweer en vloog zeer goed
ik had eerst een fietsbel met 8x4 prop erop en dat ging al super
laatst had ik een 2850kv motor erop met 5x5.5 en dat ging zo snel dat de vleugel spontaan knapte in de lucht
dus als je er een bouwt moet je wel een carbon staafje erin doen
het bouwen van die modellen gaat zeer makkelijk en het zal je verbazen hoe goed en sterk deze vliegen
veel succes

Goede move van ze om de bouwtekeningen van veel modellen gratis ter download aan te bieden. Dat gebaar genereerd vast veel traffic op de winkelsite.
Na de verhuizing moet ik ook maar weer eens gaan bouwen :-).
Maar!...... eerst de funjet en de gemini maar eens in elkaar plakken.

als jullie echt iets snels willen vliegen moeten jullie deze site een bekijken . - Multijet
ik heb deze ook gebouwd en moet zeggen supersnel.
let op dat je wel het gewicht onder de 300 gram houdt en zet je dual rate op 40% en ook je expo aanzetten anders is hij niet te besturen
ik heb een 2840 kv met 4.7x4.7 erop en volgens mij gaat deze ruim over de 100 kmh ik kan het niet geheel inschatten maar je hebt je handen vol aan het jetje
het is een model dat zelfs tijdens een winderige dag zeer goed te vliegen is
succes allemaal
gr

Sorry,

Maar omdat je Gor met een ? teken zei...
En de kurt die ik ken heeft ook een zagi en een funjet en woont ook in beligië...:)

Ik heb ook wel andere packs,en anders koop ik er een,bij UH zijn de prijzen schandalig...goedkoop

Back