snelheid van jullie auto's

• Topicstarter Topicstarter tunerker
  • Startdatum Startdatum
maar nu weet tunerke nog steeds niet wat ie moet... misschien kun je wat duidelijker zijn in je vraag. wil je electro of nitro. welke schaal. onroad of off-road...

ithmofo: de protech promax RS zal, als je hem de goeie motor geeft e.d. echt wel harder dan 85 gaan. door zijn grootte lijkt t asof ie minder hard gaat...

Mijn electro rijdt dik 100......

BLauto.jpg

testrun.jpg

kzou zo ook namen willen van auto's

ik wil electro
schaal weet ik niet
ik zou op een soort parking willen rijden die parking word aleen gebruikt als er iets is in het sportpalijs
groeten

Enigma-Roel zei:
maar nu weet tunerke nog steeds niet wat ie moet... misschien kun je wat duidelijker zijn in je vraag. wil je electro of nitro. welke schaal. onroad of off-road...

ithmofo: de protech promax RS zal, als je hem de goeie motor geeft e.d. echt wel harder dan 85 gaan. door zijn grootte lijkt t asof ie minder hard gaat...

Mijn savage haalt zeker de 160!!!!!

Mwah, zo'n 60 km/pu met de standaard motor en 15 tooths tandwielen

Victor zei:
Deze zondag ging mijn Corally Assassin met de clubmotor (Corally 19T) 69,5 KM/P. :o

hoe halen jullie dat met een 19 turns ik haalde dat echt niet met m'n oude 19turns nu heb ik een 12 turns en ik denk dat ik nog niet aan die snelheid kom

gr Gertjan

40 denk net met 18 turns ( niet gekogellagerdt :P en nog wat problemen denk :P.) Kyosho alpha 3 ;)

"Hoe snel gaat ie?" dit is de meeste gestelde vraag, door mensen die niks van de hobby afweten of mensen die net beginnen met de hobby.
Op de een of andere manier kicken mensen op de snelheid, alleen als jou auto heel hard loopt maar je er niet mee kan sturen heeft het totaal geen zin.

Maar om on-topic te blijven, mijn mission met 12x2 Orin V2 moet wel de 65-70 halen.

mijn mission met element loopt 63 kph
gemeten bij ons op de club met een snelheids pistool van alfaracer

en als je er lang mee wacht kan het dat de plastieke ringe stuk scheuren en/of de plaatsen waar de ringen zitten kunnen uitleuren

nou dan toch maar halen . maar hoe duur zijn die ongeveer ? heb er 15 nodig maten meet ik nog wel keer .

Kyosho FW05 of V-one rijden op het circuit, met 2bakje opgeveer 70 a 75 kilometer per uur. Dit zijn dan ongetunede (op de tweebak na) auto's zoals ze in de GP standaard klasse rijden in het KWC

Kyosho T5 zei:
Kyosho FW05 of V-one rijden op het circuit, met 2bakje opgeveer 70 a 75 kilometer per uur. Dit zijn dan ongetunede (op de tweebak na) auto's zoals ze in de GP standaard klasse rijden in het KWC

Maak daar maar 40 tot 45 km/h uur van.... Topsnelheden afgelopen KWC wedstrijd op Apeldoorn.. Niet de gemiddelde snelheid, maar de top...

Wat maakt het eigenlijk uit voor ons. Als het toch snel gaat is het toch goed :D . Ik merk weinig hoe hard men serpent gaat vind het gewoon best snel en die 5 of 10 kmh merk je echt niet zo. :wink:

mijn xray loopt ongeveer 45 km/h met een 27 turns motor van team orion
bij rchotwheels rijd ik in de klasse waar de 287 turns motot verplicht is en er komen wel een gastrijders hier die stoer doen met hun snelle motor waarmee de auto 80 kan maar op het circuit houden ze mijn nog niet bij alleen op het rechte stuk rijden ze naar mij toen en naar de eerste bocht haal ik ze al weer in dus een snelle motor hoef je dus niet sneller te zijn
grtzz terence

Back