snelheids regelaar

ik heb een regelaar gekregen (al een oude) maar hij werkt nog maar ik weet alleen niet welke de maximum motor is die ik daar op mag aansluiten. Het is er 1 met een voor- en achteruit. Het is er een van het merk ACOMS een AT-5 er staat ook nog FET SPEED CONTROLLER op. Weet er iemand waar ik er informatie over kan vinden? Ik heb al op het internet aan het zoeken geweest maar ik kan er niets van vinden. Het nadeel is dat ik geen engels ken.
Dank voor degene die me kan verderhelpen.

Ik heb ernaar gezocht voor je antwoord , maar ik vind niets :(

ik heb wel iemand gevonden die ook zo'n regelaar heeft en verkoopt , mischien kan je daar een mailtje sturen of hij het weet
( het is wel een franstalige persoon .. )

dit was zijn advertentie :
· Voiture électrique Tamiya Mini Cooper traction avant. Echelle 1/10. Complète en état de rouler de suite, avec radio 2 voies 40mHz Graupner C4x sur accu, 1 servo Graupner C507, un variateur électronique Acoms AT-5, le moteur format 600, 3 accus 7.2V 1200mAh + 1 accu 7.2v 1700mAh. Je donne aussi le variateur mécanique d’origine (en parfait état de marche!) Prix :130€
EN CADEAU un chargeur rapide 12-220V Pro-star

Vend aussi plusieurs avions et un planeur.

Liste et photos sur simple demande

Michael
Tel 0477931547
E-mail: miklpo@swing.be.
zijn email is dus : miklpo@swing.be

Ik heb al een mailtje gestuurd naar die persoon .. dus je hoeft ook al niet meer te vertalen naar het Frans :wink:

als ik een mailtje terug krijg , zal ik je het laten weten !

antwoord van die persoon :
Hi Danny,

I'm sorry, but i can't answer to your question.
I got this ESC when i bought a Lot of hardware (servos, accu,...) few years ago.
I put it on my electric car witout other informations. And unfortunateny i sold this car last month.
I use the car with ESC 2 or 3 times (I pratice plane RC too, and i perfere that a lot!!!)witout problems.
The motor of the mini was a Johnson 540, the standard motor from Tamyha.

I'm sorry that i can't help you more.

Have a nice weekend.
Kind regards
Michael

hij weet ook de limiet niet van de regelaar ..
hij heeft er alleen met een standaard Johnson 540 ( die zilveren motoren die je standaard in een kit krijgt ) mee gereden ....

Alvast bedankt dat jullie geantwoord hebben. Ik hoop dat ik er toch gegevens van vind zodat ik hem samen met mijn zoon kan gebruiken zonder dat deze stuk gaat.
groetjes

Joepi na lang zoeken en veel mailen ben ik te weten gekomen via VG MODELBOUW dat deze regelaar een motor aankan van max 18 Turns mits deze goed onderhouden is. Toch nog eens bedankt voor de reacties

Back