snelle boot aan 'touwtje'

@Ron

Lekker blijven posten, trouwens van die boten ja dat wist ik, dat heb vaak genoeg live gezien.
Ook met autootjes dat heb ik 1x live gezien in Duitsland wij sliepen toevallig in hetzelfde hotel, ik voor een speedvaarwedstrijd en die mannen hadden ook een wedstrijd, je mond valt los, je weet niet wat je ziet en met welke preciesie die mannen aan het werk zijn, echt super om het eens in het eggie te zien, ik heb veel bewondering voor die mannen.
Later op de dag kwamen die mannen kijken bij ons en hun monden vielen los toen ze onze speedboten zagen varen en helemaal omdat wij met 12 speedmannen tegelijk een wedstrijd varen en dat een 1/2 uur lang.

Zo zie je maar weer welke leuke dingen er bestaan op modeltechniek.

Iemand enig idee hoe men de motor uit zet van die autootjes ??????

ppppppppsssssssssssssstttttttttt met een BEZEM hahahaha echt waarrrrrrrrrrrrrrrr.

Aan de bovenkant zit namelijk een heveltje, die als dat autootje aan het rijden is vertikaal staat, willen ze de motor stoppen, gewoon een bezem er boven houden zo laag, dat dat heveltje horizontaal gaat staan, dan sluit dat heveltje de carburateur inlaat af, zodoende blijft er wel brandstof in de motor komen en loopt die niet droog en blijft de motor heel.

Ook zal men nooit de tank helemaal leeg rijden, ook om dezelfde reden als hierboven beschreven, mocht het toch gebeuren door wat voor oorzaak dan ook, is de kans heel erg groot, dat de motor kapot gaat.

Vriendelijke groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Back