Beste medemodelbouwers,
Na ervaring op te doen met een F-16, ben ik opzoek naar een gemoedelijk vliegende, en vooral snelle edf jet.
Het liefst zou ik voor composite gaan, wegens de hogere snelheden, en mooie afwerking.
Ik heb al een tijdje zitten kijken, maar ik kom er niet helemaal uit.
Hoeveel tijd, en geld gaat er nou eigenlijk in zitten?
Mijn budget is namelijk 500 euro.
Het liefst zou ik om geld, en gedoe (te veel accu's) te besparen, op de accu's die ik nu heb willlen vliegen.
Dit zijn 2 Flightmax 4S 2450mah 30C lipo's.
Het hoeft niet snel klaar te zijn, maar het zou mooi zijn als het voor de winter af is.
Ik heb zelf geen bungee, en opgooien is niet mijn ding.
Persoonlijk vind ik retracts het mooiste.
Maar daar zit natuurlijk ook weer een prijskaartje aan (en ik heb geen luchtpompje).
Zelf had ik de composite L39 van Sapac in gedachte, deze kan ik voor een leuke prijs van 160 euro krijgen.
Maar ik sta open voor ideeën.
Mathijs
Na ervaring op te doen met een F-16, ben ik opzoek naar een gemoedelijk vliegende, en vooral snelle edf jet.
Het liefst zou ik voor composite gaan, wegens de hogere snelheden, en mooie afwerking.
Ik heb al een tijdje zitten kijken, maar ik kom er niet helemaal uit.
Hoeveel tijd, en geld gaat er nou eigenlijk in zitten?
Mijn budget is namelijk 500 euro.
Het liefst zou ik om geld, en gedoe (te veel accu's) te besparen, op de accu's die ik nu heb willlen vliegen.
Dit zijn 2 Flightmax 4S 2450mah 30C lipo's.
Het hoeft niet snel klaar te zijn, maar het zou mooi zijn als het voor de winter af is.
Ik heb zelf geen bungee, en opgooien is niet mijn ding.
Persoonlijk vind ik retracts het mooiste.
Maar daar zit natuurlijk ook weer een prijskaartje aan (en ik heb geen luchtpompje).
Zelf had ik de composite L39 van Sapac in gedachte, deze kan ik voor een leuke prijs van 160 euro krijgen.
Maar ik sta open voor ideeën.
Mathijs