snelle elektro delta !! Bullit 30

Hallo allemaal ,
Heb weer een nieuw speelte er bij , een delta met zijn naam "BULLIT 30"!
Hij is normaal gemaakt voor 3,5 tot 5 cc 2T methanol motoren, maar ja , ik niet !!
Er zit nu een Torcman 350/20 Brushless motor en een 60 amp Himodel regelaar met 4 lipo's 3700 mah.
De regelaar heeft een switch bec van 3 amp ,dus kan gevlogen worden boven 3 lipo cellen , tot 5 lipo's in serie.
Er zit nu een 8 x 6 cam prop op die volgas 15500 omw.min draaid bij 15 volt en 36 amp.
Meer dan voldoende vermogen , drie kwart gas hangt hij aan de prop !!
Denk alleen dat de prop een 7 x 7 zal gaan worden , met de 6 spoed zal het toestel niet veel harder gaan , maar dat test ik nog !!
In theorie zou de 8 x 6 een snelhied halen van 143 km/h en een 7 x 7 prop 163 km/h.
Hier wat foto's:

Nu nog invliegen !!!

gr vosje :D :D 8) :shock:

En ja hoor , hij is ingevlogen.
Hij vliegt super goed , strak ,wendbaar , zweeft redelijk , het zwaarte punt moet nog iets naar achter maar verder is alles ok !!

Hier wat foto's:

We zijn even te gast geweest bij Thermiek 58 in nuth.
Nu nog met props gaan zoeken voor de beste combo.

gr vosje :D :D :D

hoi Tadango,
De snelheid zit er goed in , er waren zelf turbine jongens aanwezig en vonden dat hij zeer goed in de snelheid zat.
Het is van glijvlucht naar volgas en dan meteen loodrecht omhoog !!

geen idee wat de snelheid is , maaar dat zit wel goed !!

gr vosje 8)

Ik heb nu een bullit 40 en ga er een webra 6,5cc opzetten. Ik heb er alleen geen beschrijving bij en heb geen idee waar het zwaartepunt moet liggen. Wie kan mij dat vertellen?
Als je geen 40 maar een 30 bezit (of andere), graag in procenten van de lengte.

Back