Snertcup 2015

Zondag 1 februari wordt er weer de traditionele F3J Snertcup gehouden door de modelvlieg club de stootkop in Swalmen.
Het deelnemer aantal is beperkt tot 25 vliegers en zit helemaal vol.
Geïnteresseerden kijkers zijn altijd welkom; op de volgende locatie: https://goo.gl/maps/VZXOX

Rest ons alleen nog te hopen op vliegbaar weer! :)

Is er iemand uit omgeving oost NL die hier heen gaat? Dan graag een PB. Die persoon zou mij wellicht kunnen helpen :)

Komt er hier een go/no voor deze wedstrijd? (ik zie momenteel op Windfinder 4-6Bft bij 2degC voor regio Roermond - wel droog)

Nagekomen bericht vd organisatie: het gaat door

Laatst bewerkt:
Yes, ondertussen hebben alle deelnemers een bericht gehad dat de snertcup morgen doorgaat!
Helaas niet het beste weer voorspeld. Daarom is het dan ook een snertcup :)

Ondertussen hebben 2 mensen afgezegd wegens ziekte. Dus als er iemand nog spontaan mee wil doen, dan kan dat. Wel om 9:30 aanwezig zijn!!

Gefeliciteerd Stootkop!

Het was een leuk evenement met een prima organisatie door een club met enthousiaste clubleden (mss op Joeri na :-)). De warme snert en broodje knak deden zeker deugd en ik wens jullie toe dat er volgend jaar weer zo'n evenement mag volgen!!

Laatst bewerkt:
Het was weer een geslaagde snertcup! Het weer was overwegend goed. Alleen op het einde een beetje neerslag. We hebben 4 ronden en 1 fly off kunnen vliegen.

Uitslag:
  1. Cor de Jong
  2. Arno de Bliek
  3. Robert Hermans

Het blijft me verbazen hoe thermisch het kan zijn op zo'n in eerste oog opslag minder geschikte dag. Er zijn maar enkele ronden niet vol gevlogen. Er vond altijd wel iemand iets van stijgende lucht om de tijd vol te vliegen. :)

Back