snijplaat 1/4 40 tpi

• Topicstarter Topicstarter arttext
  • Startdatum Startdatum
A

arttext

Guest
Heeft iemand toevallig een snijplaat 1/4 40 tpi ME draad liggen? Ik moet de ia weten om eens rond te vragen voor een snijplaathouder. Ik heb de snijplaat op de club liggen en ben daar pas woensdag.

groet
Ruud,

Beste Ruud,

aub niet voor elk wissewasje een nieuw topic openen.
Dit is geen twitter oid.

Je aanvraag wordt lastig, hier op het vaste land zijn we gewend om met metrische maten te werken.
Ik heb zo`n plaat in ieder geval niet, wel m6x0.75 m8x0.75 en m10x0.75 als fijne draad.

Maar is de club morgen niet open, vanwege koninginnedag ?

Oh sorry hoor, ik heb dit nooit in de regels van het forum kunnen vinden. Ik verkeerde toch echt in de veronderstelling dat we hier waren om elkaar te helpen en vragen te stellen, hoe onbenullig, ook. En natuurlijk weet ik ook wel dat 'we' hier voornamelijk metrisch werken, ik werk toevallig ook geregeld met model engineers draad.
Overigens, ik tweet ook en kan je echt verzekeren dat dat er heel anders uit ziet.

Ruud

een snijplaat 1/4 40 tpi ME
Ik moet de ia weten

Ik ben benieuwd wat ia is. :D

ezel3_gif.jpg

Industore_Snijplaten_Phantom_HSS_Metrisch_Snijplaat_rond_27120.png

Bovenstaande combinatie ben ik nog niet tegengekomen.;)

Gewoon in Engeland bestellen bij een webshop. Verzendkosten zijn maar een fractie hoger dan als je besteld in Nederland.
Ik heb al veel gereedschap besteld uit de UK omdat het vaak een stuk goedkoper is dan in NL

Net even snel gegoogeld en vond een snijplaat die jij nodig hebt voor 8,40 pond. komt nog wel wat verzend kosten bij maar misschien zie je nog wel meer leuk speelgoed op die site die je gelijk mee kan bestellen.

Levertijden moet je wel rekenen op een dag of 5

En nog over het verhaal van John, Hij heeft wel gelijk dat je hier geen topic over start. Stel die vraag gewoon even in je "Statische machines" topic. krijg je net zo snel antwoord als nu. Maar dan zonder irritaties.

Mark

Hoi Ruud,
Met ia bedoel je waarschijnlijk dia van diameter.
Lijkt me niet echt ingewikkeld toch?:-)
Ik heb even voor je gemeten en ik kom op 20,5 mm.
Succes en groeten Norwin

Hoi Ruud,
Met ia bedoel je waarschijnlijk dia van diameter.
Lijkt me niet echt ingewikkeld toch?:-)
Ik heb even voor je gemeten en ik kom op 20,5 mm.
Succes en groeten Norwin

Dank je wel, het probleem was alleen dat ik hem niet bij de hand had.

Ruud

Back