snik....Weer een Kangaroo op de BBQ

• Topicstarter Topicstarter adryan
  • Startdatum Startdatum
Alexzzz zei:
Ger Kovacs zei:
misschien iemand vast aannemen om voor je te bouwen :idea:

Dat zie jij wel zitten hé Ger :yes: :lol:

Grt.

Wil je het echt weten Alex? NEE

Het moet wel een hobby blijven, en als het kan help ik iemand uit de brand. (voordeel hé als je knecht bent :help: )

Zie je (zondag a.s.?)

Grtz Ger.

ontstressen?
14 december komen er 60 FB kits aan in rotterdam.
ik heb dus nog steeds GEEN plaats , ziet er naar uit dat ik ze in de woonkamer moet parkeren.
ach sandor noem het een probleem gelukig wel een `luxe probleem toch?`
zie dagelijks bedrijfen die geen luxe problemen hebben.

in ieder geval ben ik al met een groter pand bezig.
sandor in de zelfde regio of ergens anders ?

Zie je (zondag a.s.?)
he ger ga je ook indoorvliegen dan :lol:

F15 zei:
ontstressen?
14 december komen er 60 FB kits aan in rotterdam.
ik heb dus nog steeds GEEN plaats , ziet er naar uit dat ik ze in de woonkamer moet parkeren.
ach sandor noem het een probleem gelukig wel een `luxe probleem toch?`
zie dagelijks bedrijfen die geen luxe problemen hebben.

in ieder geval ben ik al met een groter pand bezig.
sandor in de zelfde regio of ergens anders ?

Zie je (zondag a.s.?)

Zulke grootte hallen hebben ze niet in NL. :mrgreen:

Gewoon buiten spelen hoor. (als ik mag van m'n bruid :onweer: )

Zie je.

F15 zei:
Zie je (zondag a.s.?)

Zondag heb ik een indoorwedstrijd in Emmeloord, daar zal Ger vast niet heengaan.
windvlieger.gif

Grt.

Alexzzz zei:
Valt wel mee hoor Sandor, gewoon goed luchten af en toe 8)

Grt.

Als het echt te koud is voor je dan kom ik wel even langs met m'n 'heteluchtverwarming' om die hal een beetje op temperatuur te krijgen. :pim:
10 minuutjes en je hebt het lekker warm (4 liter petroleum verder).

Veel plezier in Emmeloord :thumbsup:

Ehhh met die grote Extra 330 binnen vliegen :hammer:

Grtz Ger.

Komt goed Mich, en m'n eerste beker staat toch al in vitrine van de vorige wedstrijd, ik ben al tevreden nu :D

Maar ik ga geloof ik off topic, ik dacht dat dit topic iets met een roo te maken had :roll: :)

Grt.

Ehhhuuu.

Hoeist met Adryan :?:
Gaan we barbequen :oops: of weer vliegen met een verse Roo :?: (we houden het maar bij een koude schotel :wink: )
Toch niet vergeten hé de 14e :wink:

Zie je :lol: Ger.

Hoi Ger,

Als het alleen een andere Roo was vond ik het niet zo'n probleem
maar, het interieur van de Roo is ook naar de al zo overvolle Kangaroo hemel, dat kwam harder aan, zoals je weet zit daar een groot deel van de poen in!
...digitale servo's..powerbox..ecu..pomp....retracts...cellen...etc..etc...alles wat de Roo net te zwaar maakt.

Inmiddels heb ik al weer een deel van de onderdelen voor de turbine gemaakt / opgeknapt..en auw..gekocht..., zie foto'tjes

Maar ik zal er de 14e zijn, al is het maar om die Australische Boomerang (=Roo killer....) een zetje te geven zodat hij zeker loskomt :rolling:

adryan zei:
Hoi Ger,

Als het alleen een andere Roo was vond ik het niet zo'n probleem
maar, het interieur van de Roo is ook naar de al zo overvolle Kangaroo hemel, dat kwam harder aan, zoals je weet zit daar een groot deel van de poen in!
...digitale servo's..powerbox..ecu..pomp....retracts...cellen...etc..etc...alles wat de Roo net te zwaar maakt.

Inmiddels heb ik al weer een deel van de onderdelen voor de turbine gemaakt / opgeknapt..en auw..gekocht..., zie foto'tjes

Maar ik zal er de 14e zijn, al is het maar om die Australische Boomerang (=Roo killer....) een zetje te geven zodat hij zeker loskomt :rolling:

Nou Adryan, je hebt goed opgeduwd, zo goed dat ik onderweg de kap kwijt was geraakt :worship:
Verder nu met het opbouwen van de turbine, hoe ver al :?:

Ger.

Back