Soft start instellen

Hallo,

ik heb een Trex 450 SE V2 met een Phoenix 60 ESC en een Futaba 7C zender. De set is op dit moment niet op softstart ingesteld, de motor toert mij veel te snel op, de vorige eigenaar kon me helaas niet hierbij helpen. Ik heb geen link kabels, maar ik lees in de handleiding van de Phoenix dat ik mbv de zender handmatig de ESC kan programmeren in de programming mode. Eigenlijk wil ik helemaal terug naar de fabrieksinstellingen waarbij ook de normale soft start zit.

Kan iemand me vertellen wat ik precies moet doen, ik kom er zelf niet uit en wil ook geen verkeerde stappen nemen.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Anton.

Laatst bewerkt:
Google, en zie de handleiding ergens vandaan te halen.

Hier staat altijd in welke instellingen gemaakt kunnen worden, en hoe je het instelt....
Vaak doe je het door de 100%gas te geven, batterij aansluiten waardoor de regelaar in setup modus komt

En van daar uit verder

Hallo, bedankt voor jullie adviezen, ik heb de handleiding en ik ga de stap maar eens wagen dit weekend, ik zal laten weten of het gelukt is, ik raak ook al aardig gewend aan de snelle start moet ik zeggen, dus de urgentie is wat minder, maar het lijkt met gewoon fijner als ie niet zo snel optoert, ook als ik de throttle eens per ongeluk zou opduwen...

Back