software cd simulator art-tech

hallo mannen en vrouwen. voor de gene die me niet kennen ik ben raymond uit hoorn 31 jr. en heb vorig jaar een cessna 182 van art-tech gekocht. ik kon toen met me zender en de software cd van art-tech leuk de stik handelingen oefenen voor de echte eerste vlucht. na me verhuizing ben ik de cd kwijd geraakt :confused:
is de software van deze cd nog ergens vandaan te halan of te downloaden?? of heeft iemand nog z'n cd thuis liggen die niet meer gebruikt word. tegenwoordig kosten de simpele simulator niet duur meer maar ik heb de zender nog liggen en het zou zonde zijn als ik deze niet meer kan gebruiken voor me pc. oja ik heb me kabeltje nog wel :p groeten ray

Jup dat is fms. Gewoon gratis en legaal downloaden op hun site. (google doet wonderen als je het niet vindt). Die zat ook bij mijn art-tech cessna.

Greetz
Jonas

hee dat is mooi. alvast bedank voor de moeite. ga meteen even kijken of ik hem weer aan de praat krijg :-D

Graag gedaan. Als er moeilijkheden zijn ivm het downloaden/installeren, vraag gerust !

Groetjes
Jonas

eeeu volgens mijn heb ik een probleem als ik vista heb? ben niet zo goed in me engels.welke uit de rij heb ik nodig. zit me ook even voor de geest te halen hoe ik me afstand bediening moest instellen. misschien heb ik nog wat vragen voor alles werkt :mrgreen:

Ja euhm dat is waar.
Download het maar gewoon, maar bij de installatie gaat het wel even moeilijk worden.
Dus volg deze stappen:
Ga naar start-->configuratiescherm-->Gebruikersaccounts-->Gebruikersaccount in -of uitschakelen-->En dat vakje uitvinken.

Dan dit downloaden: d3drm.dll download - free dll files ga dan naar computer-->windows-->system32 en daar plak je het bestand wat je hebt gedownload.

Groetjes
Jonas

Oeps, ik had het niet helemaal gelezen.. Het gaat dus over de zender instellen, daar weet ik niet veel van. Misschien wat meer uitleg kan handig zijn.

Grtz
Jonas

ja ik moet van me zender parameters instellen ofzo. de zender gaat in de microfoon ingang van me pc. en dan moet je de pc ook instellen op de microfoon ingang. hij moet het signaal van de zender herkennen als bediening van je model. daar heb je volgens mij de software voor nodig denk ik.

Hmm ik heb hier nog zo'n cd van een ander artech model.
Het is gewoon fms + de modellen van artech erin.
Als je interesse hebt wil ik wel eens kijken ofdat je model erop staat, zoja moet je me maar even je adres pb'en en stuur ik hem op.
Edit:
Hij lag hierzo in mijn bureau, de cessna 182 staat erop, als je interesse hebt dan moet je me maar even een pb sturen met je adres dan gaat hij morgen/overmorgen op de post ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
je heb een PM :-D
de rest van de mensen bedankt voor de info. ik heb de sofware op me comp. en kan met me toetsenbord bedienen. nu nog met de zender . moet even kijken hoe ik dat in moet stellen

Laatst bewerkt:
mannen kunnen jullie me nog helpen aan een beschrijving van hoe je de afstandbediening moet installeren. ik ben aan het rommelen met de afstandbediening op me microfoon ingang. en je moet het dan kunnen gebuiken voor je bediening.ik zie wel bij me recording dat hij wat doet maar krijg dan als ik naar de simulator ga geen uitslag bij het kalibreren en zie ook geen bronnen. hoe krijg ik dit ook al weer voor elkaar? groeten ray

hallo, bij het probleem over de controller kan ik je niet helpen, ik kreeg namelijk een usb kabel bij mijn art-tech mustang en die werkt perfect. mijn probleem zit bij FMS zelf. ik kan het spel namelijk niet spelen zonder enkele textures uit te schakelen, anders krijg ik flikkeringen op mijn scherm. weet iemand hoe je op windows vista wel een volwaardige FMS kan draaien? grtz

ik heb ook het probleem dat vista een zwart beeld geeft . en als ik de d3drm file download krijg ik hem ook niet aan de praat. hij blijft om de file vragen en hou zwart beeld. kan we een achtergrond kiezen en model maar zodra ik wil vliegen krijg ik zwart beeld.kan je ook de usb gebruiken inplaats van de microfoon ingang en heb je hier een overgangs kabeltje voor? ( eigelijk heb ik gewoon de beschrijving nodig van de fms met zender op microfoon ingang, werkte perfect :mrgreen: )

mannen kunnen jullie me nog helpen aan een beschrijving van hoe je de afstandbediening moet installeren. ik ben aan het rommelen met de afstandbediening op me microfoon ingang. en je moet het dan kunnen gebuiken voor je bediening.ik zie wel bij me recording dat hij wat doet maar krijg dan als ik naar de simulator ga geen uitslag bij het kalibreren en zie ook geen bronnen. hoe krijg ik dit ook al weer voor elkaar? groeten ray

mail me even op robert_berends01@msn.com
dan mail ik die handleiding door om dat in te stellen ;)
grt robert

het probleem is niet dat ik een zwart beeld krijg. ik kan perfect vliegen alleen trekken de graphics op geen kl°ten aangezien ik die textures uit moest zetten. Ik heb elders al gelezen dat het aan mijn te moderne nvidia videokaart zou liggen. iemand met suggesties?...

nou mannen ik ben 31 jr en als een kind zo blij dat hij eindelijk werk :D:D
ik heb het programma smartpropoplus op de computer gezet en toen kon ik meteen al me bron zien in me simulator. helemaa goed!!
bedankt robert voor de goude tip. de rest bedankt voor de reactie's. en big miki succes. ik kan je helaas niet helpen. ik de simulator wel werkend met XP maar nog niet met vista.

Back