Software voor Mobiel als photocam te gebruiken

Het begon allemaal een half jaar geleden. Ik had een standaard gemaakt om mijn mobiel op te bevestigen voor mijn vliegtuig. Geheugen kaartje er in en filmen maar. Omdat de kwaliteit altijd wat minder is bij het filmen dacht ik aan foto's. Eerst wou ik met een servo gaan werken, maar toen dacht ik is er niet iets simpeler. Na een hele tijd op Google zoeken kwam ik uit bij Mobile 9. zij hebben heel veel software voor mobieltjes. Daar heb ik twee programma's gevonden die via Java op je mobiel werken. Je kunt een timer instellen zodat hij om de paar seconden een foto maakt.

Het eerste programma:

CamPlus:
Je kunt kiezen uit verschillende mogelijk heden motion, zo reageert hij als er iets in het beeld beweegt. Heb het getest maar het reageert iets te snel,zelfs als ik mijn mobiel stil leg. Dan heb je nog timer je kunt simpel instellen om de hoeveel seconden hij een foto maakt. Let wel op de foto's zijn in VGA formaat.

Download link:
CamPlus - mobile9

Het tweede programma:

IMG ftp:

Ik kon de link niet meer vinden op de website van mobile 9. Dus heb ik hem nu van een andere site. Je kunt de foto's naar ftp doen(weet zelf niet wat dat is)
En je kunt ze naar file's doen. Als je file's hebt aan geklikt kun je verschillende dingen instellen. In welke map de foto's komen. Het formaat,Dit kan bij Camplus Niet!!! De file name, Pas op als je gewoon een naam intypt krijg je maar een foto, Wil je er meerdere typ dan: %num
Dan kun je ook nog interval instellen,ik doe zelf 0 seconden omdat het uploaden van de foto's naar je telefoon/geheugenkaart ook al tijd kost. Vooral als je als groote 5MP instelt. Wil je beginnen met foto's maken ga dan naar opties en druk op select.

Download link:
Download • img_ftp_110.jar

De programma's zijn getest op een Sony erricson, Dus ik weet niet of het ook bij andere merken werkt.
De twee programma's zijn natuurlijk ook even door mij door de virus scanner gehaald. Als er vragen zijn hoor ik het wel.:)

Laat ook maar ff je mening achter.

Hier heb ik wat foto's de zijn gemaakt met het programma Camplus:

full

Helenaveen, Het groenste dorp van Nederland :)

full

De peel, van Helenaveen

full

En een foto van onze buren Grashoek. Je ziet de snelweg meteen :),ook mooi

Laatst bewerkt door een moderator:
heej,

ik heb net geprobeerd het programma op mn computer te krijgen alleen heb ik natuurlijk weer is geen verstand van dat soort apparaten.

zou je mij een uitleg kunnen geven hoe je het op de telefoon krijgt?

mvg pim

PS: ik heb een sony ericson K800i

heej,

ik heb net geprobeerd het programma op mn computer te krijgen alleen heb ik natuurlijk weer is geen verstand van dat soort apparaten.

zou je mij een uitleg kunnen geven hoe je het op de telefoon krijgt?

mvg pim

PS: ik heb een sony ericson K800i

Heb je een kabel voor aan je telefoon aan de pc te sluiten? zo ja, download je een van de programma's. Vervolgens ga je naar start/computer/ dan zie je je telefoon staan dan zet je hem in een map, ik heb hem zelf in overige staan. Ga op je mobiel naar overigen en ga naar het bestand en druk op installeren. Dan staat hij op je telefoon.

Perhaps you may need to have an archiver utility on your computer as your Plus driver download process was finished. The most popular utilities among them are winzip and winrar. Website owners use this Digital programs to pack PhotoCam files and reduce traffic loading. Driver download links and archiver programs you may find below of this Camera page. If you have a low internet connection then try to use a download manager software, for example reget. It's a very popular and handy utility for an every day use with USB. More

Nederland's?, ik heb geen driver's nodig gehad gewoon direct op je mobiel zetten.

Back